Více

Volby v České televizi – divácký trhák

[Tisková zpráva] Volební vysílání České televize vyvolalo obrovský zájem diváků. Kvůli Studiu Volby si v sobotu 29. května program ČT1 nebo ČT24 vybralo na aspoň tři minuty kontinuálně (tzv. zásah) 3 miliony 28 tisíc dospělých.

Zpravodajská ČT24 zaznamenala historický rekord v celodenním podílu na trhu – v sobotu to bylo 12,99% (doposud nejvyšší toto číslo bylo u první návštěvy Baracka Obamy v dubnu 2009).

ČT jako celek díky Studiu Volby v sobotu dosáhla celodenního podílu 37,18%. Například v čase 17:00–17:15 hodin se na Studio Volby na obou programech dívala polovina diváků, kteří v té době měli zapnutou televizi (Share ČT1 + ČT24 v daném úseku 50,09%).

Největší zájem o volby byl na ČT24 v době 18:40–19:00 hodin – kdy se rozebírala první zpráva o rezignaci lídra ČSSD Jiřího Paroubka – v této době se dívalo průměrně 504 tisíc dospělých (5,7% při podílu na publiku 24,48%).

Velký úspěch měly také nedělní povolební Otázky Václava Moravce s lídry pěti politických stran, které se dostaly do poslanecké sněmovny. Celkově ji na obou programech sledoval 1 milion 50 tisíc diváků (nejsledovanější vydání od března 2008). Druhá hodina znamenala další historický rekord pro ČT24 – průměrně se dívalo 521 tisíc diváků – zásah druhé hodiny (aspoň tři minuty kontinuálně) byl 747 tisíc diváků.

Mnoho lidí si také našlo cestu na web ČT24 – v sobotu měl 114 tisíc unikátních návštěvníků – což je zhruba dvojnásobek dlouhodobého denního průměru, tedy zájem srovnatelný s Mistrovstvím světa v hokeji.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+