Více

Vítěz reality show VyVolení získá kombinovanou cenu v hodnotě 15 milionů korun

[Tisková zpráva] Výhra v druhé řadě reality show VyVolení bude znovu rekordní. Televize Prima, stejně jako v loňském roce, uzavřela dohody s partnery cen, které budou výhru tvořit.

„Jsem velmi rád, že se drtivá většina partnerů, kteří s námi spolupracovali v první řadě, rozhodla pokračovat i v druhé sérii. Ukázalo se, že jde o oboustranně velmi úspěšnou spolupráci na televizním projektu, který se u nás stal fenoménem,“ říká generální ředitel televize Prima Martin Dvořák.

Vítěz reality show VyVolení získá byt v hodnotě 6 milionů korun od společnosti FINEP, roční rentu v hodnotě 6 milionů korun od společnosti Sazka (500 tisíc Kč měsíčně), automobil v hodnotě 1,5 milionu od společnosti Renault, dovolené od společnosti SUNNY DAYS v hodnotě 1 milion korun a elektroniku od společnosti Panasonic za půl milionu korun.

A co říkají ke spolupráci s VyVolenými zástupci společností, které poskytnou ceny?

Jan Zachariáš, marketingový ředitel společnosti FINEP:
„Zcela výjimečný úspěch prvního kola soutěže, vysoká sledovanost a také profesionální jednání Prima TV nás utvrdili v tom, že naše rozhodnutí stát se partnerem soutěže VyVolení bylo správné. Proto naše spolupráce pokračuje dále do druhého kola, v němž vítěz získá ještě lepší byt na Nové Harfě.“

Ing. Josef Prouza, ředitel samostatného odboru propagace a PR, SAZKA a.s. :
„Akciová společnost SAZKA letos slaví padesáté výročí a VyVolení jsou jedním z projektů, kterým chceme toto jubileum připomenout. Již první řada ukázala, že se stali fenoménem, který není možné přehlédnout. Potvrdilo se to také v kurzových sázkách, protože vsadit si přišli i ti, kterým jinak tradiční sportovní sázky příliš neříkají. Navíc se nabízí určitá paralela se sázkovými hrami a loteriemi – účastníci reality show vsadí svoje soukromí a na vítěze čeká báječný jackpot. Rozdíl je jenom v tom, že v loteriích rozhoduje náhoda a štěstí, zatímco ve VyVolených jsou to televizní diváci.“

Ridha Ben Ahmed, generální ředitel, SUNNY DAYS, s.r.o.:
„Rádi spolupracujeme s profesionály, kterými Prima TV bezpochyby je. Projekt VyVolení nás velmi zaujal. Prima jeho uvedením vyplnila mezeru druhem televizní zábavy, který zde chyběl a který si svou pestrostí našel velkou řadu příznivců. Jsme potěšeni, že nás Prima oslovila se spoluprácí i ve druhé řadě VyVolených a věříme, že bude neméně úspěšná jako řada první.“

Karoly Juhasz, Marketing Director, Consumer Electronics, Panasonic Czech Republic, s.r.o.:
„Projekt Vyvolení si dokázal získat neuvěřitelnou diváckou přízeň a naše rozhodnutí spolupracovat na jeho pokračování bylo tedy jednoduché. Snažíme se tak podpořit obecné povědomí o značce Panasonic jako o moderní a dynamické firmě oslovující nejširší spektrum zákazníků. Naše elektronika představuje bezesporu jednu z nejatraktiv­nějších výher v soutěži a je špičkou v oblasti domácí zábavy. Věříme, že diváci i soutěžící se budou dobře bavit i při pokračování a těší nás, že Panasonic bude opět při tom.“

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+