Více

Velikonoční pondělí na Nově

[Tisková zpráva] Zatímco pondělní dopoledne patřilo velikonočním zvykům, večer již dali diváci přednost oblíbeným televizním programům. Výměnu manželek sledovalo například 2431 tisíc diváků, magazín Víkend 1824 tisíc (obojí dospělí 15+). Celkově se pro prime timové pořady televize Nova rozhodlo 51,06 % dospělých nad 15 let, kteří trávili večer s televizní obrazovkou.

Praha 18. dubna 2006 – Vysokou sledovaností se mohou opět pochlubit pořady uvedené v hlavním vysílacím čase v pondělí 17. dubna, které uzavíralo velikonoční svátky. Třetí pokračování reality show Výměna manželek, v němž si své rodiny „vyměnily“ maminka jedináčka Monika a Renata s osmi potomky, sledovalo 2431 tisíc diváků (15+), což je 56 % těch, kteří sledovali některý z domácích televizních programů. Ještě vyšší share – 61 % – ¬ měl pořad v kategorii diváků 15 – 54 let (rating 26 %), v kategorii ženy 15 – 54 let se na Výměnu dívalo dokonce 70 % divaček (rating 32 %). Sledovanost navíc stoupala i během vysílání – závěrečnou diskusi mezi osmi očima si nenechalo ujít 3177 tisíc diváků.

Výměna manželek dostane od května ještě lepší vysílací čas. Po skončení úspěšného seriálu Místo v životě ji uvidíme počínaje 7. květnem každou neděli ve 20 hodin. Zájem diváků o Výměnu manželek během svátečního dne, jakým je velikonoční pondělí, totiž potvrdil, že ji lze zařadit na opravdu exkluzivní vysílací čas, jakým neděle bezesporu je.

Vysokou sledovanost má trvale i magazín Víkend. Tentokrát si ho vybralo 1824 tisíc diváků (15+), což je 51 % z těch, kteří se rozhodli strávit večer s některým z programů domácích stanic.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+