Více

TV Vysočina byla a je součástí RTA

[Tisková zpráva] Praha 4. dubna 2006 – Nejvyšší soud ČR zrušil z důvodu nepříslušnosti rozhodnutí odvolacího soudu ve věci vlastnictví regionální televizní stanice vysílající program TV Vysočina. Zrušil tím rozhodnutí krajského soudu v Táboře, který prohlásil smlouvu o převodu obchodního podílu společnosti Českomoravská televizní s.r.o. z Ing. Jiřího Svobody na GIMI spol. s r.o. za neplatnou.

Společnost GIMI spol. s r.o. se na základě uvedeného rozhodnutí považuje nadále za jediného vlastníka společnosti Českomoravská televizní s.r.o., Ivo Brabec je jediným oprávněným jednatelem společnosti. Ing. Jiří Svoboda a Ing. Jiří Šebek nejsou jednatelé společnosti a nejsou oprávněni jednat jejím jménem.

Společnost Českomoravská televizní s.r.o. vysílá regionální televizní program TV Vysočina na základě vlastní licence a na kmitočtech, které s ní sdílí TV Prima. Přes svou mateřskou společnost GIMI spol. s r.o. je součástí Regionální Televizní Agentury, a.s. (dále RTA). Do sítě RTA vedle toho patří dalších pět společností, které vlastní oprávnění vysílat regionální pořady na kmitočtech, které s nimi podle platných licencí TV Prima sdílí. Jedná se o TV FATEM v Jihomoravském kraji, TV Polar v Moravskoslezském kraji, Puls TV v Královéhradeckém kraji, Emurfilm TV ve Zlínském kraji a GIMI v Jihočeském kraji.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+