Více

TV Nova bodovala i druhý týden v září

[Tisková zpráva] Nejen právě uplynulý víkend, ale oba první zářijové týdny ukazují, že Nova se svým podzimním vysílacím schématem u diváků boduje. Její pořady patří k nejsledovanějším formátům a TV Nova si tak může na své konto připsat řadu nových rekordů. První polovina září 2006 (do 17. 9.) se může například pochlubit rekordním podílem na sledovanosti v prime time za celý rok. Činí 45,62 % ve skupině dospělí 15+, v kategorii dospělí 15 – 54 let pak dokonce 48,61 %. Minulý týden včetně víkendu tento trend potvrdil.

Praha 18. září 2006 – První dva zářijové týdny na Nově potvrdily pozici marketleadera této stanice, o čemž svědčí nejen již uvedené podíly na sledovanosti, ale i následující údaje za dílčí období. Neděle 17. 9. měla například nejvyšší podíl na sledovanosti v prime time od začátku září ve věkové kategorii dospělí 15 – 54 let – činil 57,29 %. Na vrcholu žebříčku byl i podíl na sledovanosti v hlavním vysílacím čase za celý minulý týden (11. – 17. 9.) – ve věkové kategorii dospělí nad 15 let činil 45,78 %, u diváků ve věkové kategorii 15 – 54 dokonce 49,24 %.

Několika prvenstvími se mohou pochlubit i samotné sobotní či nedělní pořady. Například v sobotu uvedený snímek Sahara byl s 1634 tisíci diváky nad 15 let, ratingem 19,1 % a podílem na sledovanosti 50,47 % nejsledovanějším filmem týdne.

Nedělní pokračování pěvecké soutěže Česko hledá SuperStar bylo nejsledovanější z dosavadních dílů – dívalo se na něj 2159 tisíc dospělých 15+, což znamená podíl na sledovanosti 50,84 % a rating 25,2 %. V cílové skupině 15 – 54 let se na SuperStar dívalo 61,17 % diváků tou dobou u televizních obrazovek, v kategorii 15 – 24 pak dokonce 74,51 %.

Seriál Ztraceni sledovalo 1805 tisíc dospělých 15+ (podíl na sledovanosti 53 %) a Střepiny 1336 tisíc diváků (dospělí 15+), což je rekordních (za rok 2006) 61,02 % všech, kteří trávili nedělní večer ve společnosti televize.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+