Více

Tři nejposlouchanější rádia zastupovaná společností Regie Radio Music i nadále vládnou éteru

[Tisková zpráva] Praha 03. 08. 2006 - Tři nejposlouchanější rádia zastupovaná společností Regie Radio Music i nadále zcela jednoznačně vládnou éteru v České republice. Vyplývá to z aktuálních výsledků Radio Projektu, tedy průzkumu poslechovosti rádií v ČR za období 1. 1. 2006 až 30. 6. 2006.

Rádio Impuls upevnilo svou pozici nejsilnější české rozhlasové stanice s dominantním postavením na trhu. Je absolutním lídrem ve všech důležitých ukazatelích. Každý den ho pravidelně poslouchá 962 tis. posluchačů, což je o 22 tis. posluchačů více než v předchozím období. Podíl na trhu dosáhl 12,2 % a týdenní poslechovost se zvýšila na 1 861 tis. posluchačů, což je o 100 tis. více než v minulém čtvrtletí. Zároveň Rádio Impuls dosáhlo prvenství ve významné cílové skupině 20–49 let, kde jej poslouchá 648 tis. posluchačů denně (podíl na trhu 15,5 %), a stejně tak je nejúspěšnější rozhlasovou stanicí i v cílové skupině muži (519 tis. posluchačů denně, 12,3 % share).

S minimálním odstupem za Rádiem Impuls je Evropa 2, která posílila o 8 tis. posluchačů denně na hodnotu 940 tis. posluchačů. S podílem na trhu ve výši 10,1 % se umístila před ČRo 1-Radiožurnálem. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 lídrem trhu s 784 tis. posluchači a s podílem 17,6 %. V cílové skupině 12–29 let je podíl Evropy 2 na trhu dokonce 21,7 %.

Těsně za prvními dvěma rádii se umístila Frekvence 1, kterou poslouchá denně 880 tis. posluchačů a jež s hodnotou 10,9 % dosahuje druhého nejvyššího podílu na trhu. Frekvence 1 je i nadále nejposlouchanější rozhlasovou stanicí mezi všemi rádii v ČR v cílově skupině ženy, denně si ji naladí 448 tis. posluchaček.

Silnou pozici na regionálních trzích potvrdila i další rádia zastupovaná společností Regie Radio Music. Rádio Bonton poslouchá denně 63 tis. posluchačů. Silnou posluchačskou základu má rovněž rádio RockZone 105,9, které si denně naladí 24 tis. posluchačů. Rádio Haná poslouchá každý den 36 tis. posluchačů a rádio Rubi si naladí každý den 30 tis. lidí.

Nové regionální produkty zastupované společností Regie Radio Music s názvy Hey! Net a Music Net se staly významnými hráči rozhlasového trhu. Stanice sítě Hey Net si týdně naladí 294 tis. posluchačů a Music Net 185 tis. posluchačů. Produkt Trio poslouchá týdně 4 146 tis. posluchačů, což představuje nárůst o téměř 60 tis. posluchačů. Obchodní produkt RRM Total výrazně posílil – každý týden s ním do kontaktu přijde více než 4 406 tis obyvatel České republiky, což je o 189 tis. posluchačů více než v minulém období.

Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, k aktuálním výsledkům uvádí: „Jsme rádi, že byly potvrzeny výsledky nové metodiky, které jednoznačně dokazují, že zastupujeme nejlepší rozhlasové stanice v ČR, které zcela suverénně vládnou éteru. Jsme přesvědčeni, že pozitivní trend poslechovosti našich stanic bude pokračovat i v následujících obdobích.“

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+