Více

TOP narozeninová sledovanost Prima COOL

[Tisková zpráva] Diváci oslavili druhé narozeniny Prima COOL rekordní sledovaností. Výjimečně úspěšný byl nejen český film Bastardi, ale i průměrný podíl na trhu celého minulého týdne. V právě uplynulém čtvrtletí si navíc bratr Televize Prima a Prima LOVE udržel ve své cílové skupině D15-40 roli leadera mezi menšími TV stanicemi.

V pátek 1. 4. slavil TV kanál Prima COOL nejen dva roky svého vysílání, ale také rekordní zájem diváků. Nový český film Bastardi se stal nejsledovanějším pořadem TV stanice vůbec, a to hned ve dvou cílových skupinách – v CS D15+ jej sledovalo úctyhodných 324 tis. diváků a v CS D15–54 247 tis. diváků. U hlavní cílové skupiny diváků televizní stanice D15–40 dosáhl nový český film, jehož byla televize Prima COOL mediálním partnerem, podíl na trhu 22,43 % !!! Bastardi se tak stali v době svého vysílání nejsledovanějším pořadem na televizních obrazovkách!

Příliv diváků se však netýkal jen narozeninového dne. V neděli bodoval film Nesvatbovi – v cílové skupině D15–40 je sledovalo 8,65 % diváků u televizních obrazovek. Pondělní TOP Gear: Olympijský speciál dosáhl ve stejné cílové skupině podílu na trhu 8,29 %. Tyto pořady se tak spolu s Bastardy zařadily do nejsledovanější pětice pořadů minulého týdne na TV Prima COOL.

Sympatie diváků v uplynulém týdnu nakonec přispěly i k mimořádnému týdennímu úspěchu Prima COOL. Průměrný týdenní podíl na trhu zaznamenal rekordy ve všech třech cílových skupinách: v CS D15–40 poprvé překročil 8% hranici – 8,31 %, v CS D15–54 – 6,41 % a v CS D15+ poprvé překročil 4% hranici – 4,10 %!

TV Prima COOL si navíc i v právě uplynulém čtvrtletí podržela roli leadera mezi menšími TV stanicemi v CS D15–40 – průměrný čtvrtletní podíl na trhu činil 6,91 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+