Více

Tisíc a jedna noc opět nejsledovanějším pořadem pondělního večera

[Tisková zpráva] Nový romantický seriál televize Nova Tisíc a jedna noc slaví divácké úspěchy. Po velkolepém startu v neděli večer se staly jeho dvě další epizody, vysílané v pondělí 7. února 2011, nejsledovanějšími pořady v prime time kromě zpravodajství. Třetí epizodu si v cílové skupině D 15+ nenechalo ujít 1 358 tisíc diváků. S podporou Novy Cinemy dosáhly kanály skupiny Nova včera v hlavním vysílacím čase podílu na publiku 43,34 % diváků v D15-54, a potvrdily tak svou vedoucí pozici na českém televizním trhu.

Praha, 8. února 2011 – Vývoj sledovanosti nového pořadu, který nasadila od nedělního večera v prime time televize Nova, potvrzuje, že přechod z akčních a dramatických formátů k lásce a romantice diváci uvítali. Další dvě epizody seriálu Tisíc a jedna noc, odvysílané v pondělí 7. února 2011 od 20 hodin, se znovu staly v kategorii 15+ nejsledovanějšími pořady hrané tvorby večera. V cílové skupině D 15+ dosáhl první ze dvou včerejších dílů podílu na sledovanosti 30,05%, sledovalo ho tedy 1 242 tisíc diváků starších 15 let. V cílové skupině Ž 35–44 dosáhl podílu na sledovanosti 36,93 %.

Následnou třetí epizodu příběhu krásné mladé architektky Šeherezády a charismatického podnikatele Onura sledovalo 34,72% diváků v 15+, což v absolutních číslech bylo 1 358 tisíc diváků starších 15 let. Nejvíc zaujal ženy ve věku 45 až 54 let – v této cílové skupině dosáhl podílu na publiku 35,88 %. V cílové skupině Ž 25–34 dosáhl podílu na divácích 34,83 %. Současně se výrazně zvyšuje i návštěvnost internetových stránek seriálu Tisíc a jedna noc na www.nova.cz/1001noc (RUest 26 206).

Kromě divácké pozornosti si nový seriál Tisíc a jedna noc získává zájem i obchodních klientů a sponzorů. Již v prvním týdnu se podařilo získat partnera pro vysílání pořadu. Sponzorem seriálu Tisíc a jedna noc se od 8. února stane společnost Allivictus se svým stejnojmenným farmaceutickým přípravkem. S dalšími zájemci nyní intenzivně jednáme.

Bodovala i Nova Cinema
Zatímco Tisíc a jedna noc zajímá ve velké míře ženy, muži zaměřili včera večer svou pozornost na pořady filmového kanálu Nova Cinema. Největší úspěch zaznamenalo americké sportovní drama Kickboxer, vysílané od 21.55 hodin. Příběh šampiona, v němž ztvárnil hlavní roli slavný Jean-Claude Van Damme, dosáhl v cílové skupině D 15–54 podílu na sledovanosti 19,34 %. Ve skupině muži ve věku 15 až 24 let dosáhl podílu na divácích 24,78 %.

Kanály Nova Group tak v pondělí 7. února 2011 znovu potvrdily své výsadní místo na českém televizním trhu. Programy Novy a Novy Cinemy dosáhly v prime time v cílové skupině D 15–54 podílu na publiku 43,34 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+