Více

Televize Prima pokračuje ve svém úspěšném tažení!

[Tisková zpráva] Televize Prima zaznamenala druhý nejlepší celotýdenní podíl na trhu v tomto roce. A to v obou hlavních cílových skupinách. V cílové skupině D15+ to bylo 20,78 %, v cílové skupině D15-54 pak 19,11%. Celotýdenní podíl na trhu Prima Group (TV Prima, Prima COOL a Prima LOVE) dosáhl 25,54 % v cílové skupině D15+.

K velice úspěšnému celotýdennímu podílu na trhu přispěla vysoká sledovanost pořadů v prime time. Osmý díl talentové show ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT opět sledovalo hodně přes milion diváků. V cílové skupině D15+ to bylo 1 344 tis. diváků při podílu na trhu 31,78 %. Ještě úspěšnější byl pořad u mladší cílové skupiny D15–54, ve které si jej nenechalo ujít 34,25 % diváků u televizních obrazovek! Show Jana Krause zaznamenala nejsledovanější díl od začátku vysílání na TV Prima vůbec. V cílové skupině D15+ jej sledovalo 965 tis. diváků při podílu na trhu 36,35 %. Kulinářská show Prostřeno! měla nejvyšší průměrnou celotýdenní sledovanost od začátku svého vysílání. V týdenním průměru ji sledovalo 1 015 tis. diváků z cílové skupiny D15+ při podílu na trhu 38,80 %. Divácký úspěch slavil také oblíbený pořad Ano, šéfe! Osmý díl čtvrté řady byl nejsledovanější od listopadu 2009. V cílové skupině D15+ jej sledovalo 973 tis. diváků při podílu na trhu 28,52 %. Tradičně úspěšný byl např. seriál Cesty domů či improvizační show Partička. Úspěšný start zaznamenal i nový sitcom O mé rodině a jiných mrtvolách.

K diváckému úspěchu ovšem nepřispěly jen zábavné pořady. Zprávy TV Prima si získávají stále více diváků. V minulém týdnu překročily pětkrát milionovou sledovanost a jejich průměrná týdenní sledovanost v cílové skupině D15+ byla 1 031 tis. diváků při share 30,82 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+