Více

TELEVIZE PRIMA NESOUHLASÍ S ROZHODNUTÍM RRTV

[Tisková zpráva] Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uložila dnes Televizi Prima svým rozhodnutím pokutu v celkové výši 900.000 Kč. Rada tuto pokutu uložila za to, že Televize Prima odvysílala ve svém zpravodajství záběry týraného chlapce v kauze Kuřim.

Televize Prima s takovýmto posouzením věci a následným udělením pokuty nesouhlasí.

Pokládáme za důležité, aby byla zvláště ve zpravodajství co nejvíce šetřena ústavně garantovaná svoboda projevu a právo veřejnosti na informace. Zpravodajství o kauze Kuřim bylo ve veřejném zájmu. Obrázky týraného chlapce jsme rastrovali. Týrání dětí odsuzujeme, o snižování lidské důstojnosti, které nám RRTV klade za vinu, v dané souvislosti nemůže být řeči. Čekáme na písemné vyhotovení rozhodnutí, ale již teď je jisté, že proti rozhodnutí o uložení pokuty podáme žalobu.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+