Více

Pomozte dětem: spot Pípni pro kuře ocenila ve Zlíně dětská porota!

[Tisková zpráva] Pomozte dětem – Pípni pro kuře, spot společného sbírkového projektu České televize a Nadace rozvoje občanské společnosti, získal 2. místo ve speciální kategorii Duhový úsměv – dětská porota na mezinárodní soutěži reklamních spotů, tiskové a internetové reklamy Duhová kulička (3. – 4. 6. Zlín).

Duhová kulička je součástí Mezinárodního festivalu pro děti a mládež Film Festival Zlín, jehož 49. ročníku (31. 5. – 7. 6.) je Česká televize hlavním mediálním partnerem.

„Česká televize, Nadace rozvoje občanské společnosti a kreativní tým, který spot vytvořil, si ocenění dětské poroty velmi váží, protože právě na pomoc dětem je projekt určen,“ říká Tomáš Přenosil, vedoucí Marketingu a komunikace ČT. Velkou měrou také díky těmto spotům bylo vybráno v 11. ročníku sbírky Pomozte dětem 15 008 721 Kč, které budou rozděleny ve veřejném výběrovém řízení. Do tohoto výběrového řízení se mohou přihlásit nestátní neziskové organizace registrované v ČR do 30. června 16.00 hodin.

Spoty Pomozte dětem – Pípni pro kuře vytvořil kreativní tým: Pavla Hromková (vedoucí vizuální prezentace ČT), Kateřina Hajnovská (art direktorka ČT1 a ČT2), Uroš Trefalt (režie), Petr Hojda (kamera), Ricardo Hoineff (scénografie), Jana Medková (kostýmy), Jan Čechtický (hudba), Štěpán Malovec (grafika).

Pomozte dětem je dlouhodobý charitativní projekt, organizovaný společně Českou televizí a Nadací rozvoje občanské společnosti, spojený s celonárodní veřejnou sbírkou zaměřenou na přímou a účinnou pomoc ohroženým a znevýhodněným dětem do 18 let v celé ČR. Podle každoročního výzkumu agentury STEM je Pomozte dětem nejznámější sbírkou v ČR – zná ji 89 % občanů. Poprvé se Kuře se záchranným červenobílým kruhem, symbol sbírky, na obrazovce České televize objevilo v roce 1999. Za dosavadních 11 ročníků Česká televize odvysílala v rámci Velikonočních pondělí celkem 36 a půl hodiny pořadů. Dokumenty Kde peníze pomáhají bylo od roku 2002 uvedeno bezmála 19 hodin. I díky vysílání ČT bylo za 10 uzavřených ročníků vybráno více než 116 mil. korun, které byly ve veřejném výběrovém řízení rozděleny mezi 910 projektů, což představuje přímou pomoc asi 143 tisícům ohrožených a znevýhodněných dětí.

Více informací o projektu naleznete na webových stránkách: www.pomoztede­tem.cz.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+