Více

Sony představuje koncept „make.believe“

[Tisková zpráva] Nový globální slogan společnosti Sony vyjadřuje kreativitu a schopnost změnit nápady ve skutečnost

Říjen, 2009: Společnost SONY představila první globální slogan pro celofiremní komunikaci „make.believe“ (čti: make dot believe).

Slovní spojení symbolizující kreativitu a inovaci značky je vůbec prvním firemním sloganem v historii, který bude společnost Sony používat po celém světě pro veškeré aktivity v oblasti zábavy i elektroniky. Slogan „make.believe“ sjednotí komunikaci společnosti Sony Group od elektroniky, her, filmů a hudby, až po mobilní telefony a síťové služby.

„V naší snaze o transformaci značky Sony je jednotná podoba image důležitější než kdy dříve,“ řekl v rámci světového veletrhu spotřební elektroniky IFA Sir Howard Stringer, předseda správní rady a generální ředitel Sony Corporation. „Kromě nového impulzu k inovaci, chceme filozofií „make.believe“ pozvat spotřebitele celého světa do rodiny Sony.“

„Believe“ (věřit) vyjadřuje sílu inspirace a „make“ (tvořit) znamená realizaci této inspirace v podobě našich produktů. Tečka („dot“) uprostřed je místem, kde se tyto dva pojmy setkávají.

Fujio Nishida, prezident Sony Europe, komentuje význam nové filozofie pro Evropu takto: „Klíčové je, jak se slogan „make.believe“ projeví ve skutečné nabídce našich produktů a služeb. Koncept „make.believe“ je symbolem ducha značky Sony, symbolem tradice a širokých možností na poli zábavy.“

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+