Více

ROBIN HOOD – CESTA KE SLÁVĚ: KONEC LEGRACE, JDE DO TUHÉHO ANEB BEZ CHARISMATU TO NEPŮJDE

[Tisková zpráva] V dalším nedělním přímém přenosu soutěže Robin Hood – Cesta ke slávě půjde do tuhého. Nejenže se Robinové a Mariany představí s velkou taneční company, ale na konci večera opět dva soutěžící ze hry vypadnou.

Když se šťastná osmička minulou neděli po přímém přenosu shromáždila kolem dramaturga Rostislava Uhra a vyzvedla si texty a hudební základy pro další finálový večer, většinou se ozýval nadšený jásot. Někteří z finalistů si připadali jako na Vánoce. Nejenže všichni dostali život k dobru, protože nikdo nevypadl, ale tvůrci jim přidělili jejich vysněné písničky – Lady Marmelade z Moulin Rouge, Můj auťák z Pomády, Soudce z Touhy nebo písničku Dona z muzikálu Vlasy. Jak je během týdne dokázali nacvičit, uvidíte v neděli.

„Rozhodně jsme skladby nevybírali podle toho, komu jaká písnička sedne, ale u některých jsme se zřejmě trefili do oblíbených písniček. Pokud se chtějí v muzikálech uplatnit, nemůžou počítat s tím, že budou vždycky zpívat jenom to, co jim vyhovuje. Písničky jsou žánrově pestré, české i anglické, a jsme zvědaví, jak se s nimi finalisté poperou. Rozhodně je opět čeká pořádná dřina,“ říkal v neděli producent Michal Kocourek.

Na pořádnou dřinu byl připravený Viktor Polášek, šťastný, že přežil další kolo. „Dostal jsem českou skladbu Soudce z muzikálu Touha. Melodii znám, ale nevím, v jaké poloze budu skladbu zpívat. Jako jediný mám choreografii zkoušet se stepařem Pavlem Strouhalem, tak jsem zvědavý, jak to zvládnu. Ale budu na tom muset pořádně zapracovat, takže počítám, že budu trénovat každý den,“ říkal Viktor.

Z přidělené skladby z muzikálu Chicago měla obrovskou radost Martina Bártová. „Chicago je moje srdeční záležitost. Při interpretaci písničky se musím vžít do role drsné bachařky. Také bych asi do neděle měla nabrat nějaké to kilo, abych se podobala originálu, protože Queen Latifah je kus ženské. Ale máme moc šikovné maskéry, tak si se mnou třeba nějak pohrají. Korepetice probíhala v pohodě, protože tu písničku znám. Jediným problémem je pro mě stud a pocit trapnosti, se kterým zápasím, když nacvičuji s tanečníky. Stydím se za to, že i těch pár jednoduchých kroků nechytám tak rychle jako ostatní. Proto si choreografii natáčím, abych ji pak mohla trénovat v klidu doma,“ prozradila Martina svůj tréninkový postup. Jeho součástí je i to, že si Chicago pustí doma na DVD, aby načerpala co nejvíce inspirace.

Martina nebyla jediná, kdo čerpal inspiraci z filmových muzikálů. Protože se Eliška Ochmanová přiznala, že neviděla hit Mamma Mia, z něhož dostala přidělenou písničku, Laco Hudec zorganizoval u sebe doma filmovou noc. Finalisté si s režisérem Jánem Ďurovčíkem pustili nejen zmiňovaný hit, ale také jeden z nejvíce tanečních muzikálů – Chorus Line. A Martina, kterou všichni vychvalují za její skvělé dorty, prý nezklamala a upekla štrúdl s mákem. Jak se Laco připravuje na neděli? „Dostal jsem skladbu Dona z muzikálu Vlasy. Jako dítě jsem ji nikdy nedokázal uzpívat, ale tentokrát už to budu muset zvládnout, očekává se to ode mě. Choreografie je sice náročná, ale to nevadí, bude se mnou na jevišti hodně tanečníků a na to se moc těším,“ líčil Laco.

Filmová noc u Laca byla důležitá hlavně pro Radku Pavlovčinovou, protože právě ona bude zpívat skladbu z muzikálu Chorus Line. „Mejdan byl fajn, Ján Ďurovčík nám odhalil kousek ze své lidské a kamarádské stránky, takže jsme ho poznali i jinak než jen pracovně. Choreografie bude náročná, ale mnohem náročnější než pro nás je pro tanečníky, kteří musejí nacvičit za ten týden všechna čísla. Při korepetici jsme řešili hlavně tóninu, protože skladba, kterou mám zpívat, je mužská, tedy položená hodně hluboko, takže jsme ji museli posadit trochu výš,“ vysvětlila Radka. Jak nakonec bude písnička v jejím podání znít, uvidíte už tuto neděli.

Honza Kříž už tolik nadšení nesdílel. „S písničkou Hot Patootie/Bless My Soul z Rocky Horror Picture Soul se snažím nějak vypořádat, blízká mi vůbec není, takže to pro mě není šťastná volba, ale přistupuju k úkolu profesionálně a nějak se s ní zkrátka musím vypořádat. Taneční trénink mě trochu uklidnil, protože choreografie té skladbě hodně pomohla. Korepetice byla rychlá, jen jsme si ujasnili tóninu a frázování, protože mám problémy s hlasem, takže budu pokud možno mlčet a co nejméně zpívat až do nedělní generálky,“ říkal Honza.

Míša Doubravová dostala smyslnou skladbu Lady Marmelade z muzikálu Moulin Rouge. „Jsem nadšená, to je fantastická věc,“ jásala. Eliška Ochmanová má největší starost s tím, jak zvládne text. „Bude to pěkná makačka, ale to je dobře, alespoň se nebudu nudit,“ říkala. Spokojený byl i David Weingärtner s písničkou Můj auťák z Pomády. „Je to super a navíc je přesně v mé poloze, jen ještě zvládnout tu choreografii k ní a ty tanečníky,“ říkal. To, jak si finalisté poradí na jevišti, když za nimi bude hodně tanečníků, chtějí vidět především tvůrci. „Jsme zvědaví, jestli je nepohltí dav. Nepůjde o to, jak budou tancovat, ale jestli dokážou udržet pozornost publika přesto, že se kolem nich bude pohybovat deset nebo dvanáct lidí, zajímá nás, jestli budou mít pro diváky dostatečně velké charisma,“ vysvětloval Ján Ďurovčík.

Jaké charisma budou mít finalisté pro diváky a jestli se uprostřed taneční company neztratí, uvidíte už tuto neděli v dalším přímém přenosu castingové show Robin Hood – Cesta ke slávě 9. 5. ve 20 hodin na Primě.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+