Více

Další úspěšný týden – rekordní zprávy a prostřeno!

[Tisková zpráva] Pro Zprávy TV Prima byl uplynulý týden ve znamení rekordní sledovanosti. Rekordní byl minulý týden také pro pořad Prostřeno! Svůj úspěch u diváků potvrdil seriál Cesty domů, u mladých nadále boduje originální talentová show ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT. Minulý týden byl úspěšný i pro Prima COOL.

Uplynulý týden patřil k nejúspěšnějším pro Zprávy TV Prima. V průměru je minulý týden sledovalo v cílové skupině Dospělí 15+ 902 000 diváků. Absolutní rekord ve sledovanosti pak hlavní zpravodajská relace Televize Prima zaznamenala v neděli 7. 11. – v cílové skupině Dospělí 15+ Zprávy TV Prima sledovalo celkem 1 225 000 diváků (share 33,93 %), což představuje nejvyšší sledovanost od února 2008!

Rekordní byl minulý týden také pro Prostřeno!, a to u obou cílových skupin. V cílové skupině Dospělí 15+ průměrně Prostřeno! sledovalo 809 000 diváků (průměrný týdenní share 29,77 %) a v cílové skupině Dospělí 15–54 pak byla průměrná sledovanost 317 000 televizních diváků (průměrný týdenní share v této cílové skupině 24,87 %).

Originální talentová show ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT graduje a směřuje do finále a i zatím poslední semifinálové kolo potvrdilo zájem o tuto show především u mladší cílové skupiny. Ve skupině Dospělí 15–54 show sledovalo 537 000 diváků (share 25,78 %). U vyhlášení výsledků pak share vzrostl na 33 % v cílové skupině Dospělí 15–54.

Další úspěch si mohou připsat Cesty domů – seriál Televize Prima, který v pondělí 1. 11. sledovalo opět přes milion diváků v cílové skupině Dospělí 15+ (1 059 000 diváků).

Pozadu nezůstala ani stanice Prima COOL – sobotní film Demolition Man sledovalo v cílové skupině Dospělí 15+ celkem 220 000 diváků, což je zatím druhý nejlepší výsledek ve sledovanosti Prima COOL vůbec! Filmy na Prima COOL diváky zaujaly obecně – čtvrteční film Těžko ho zabít zaujal v cílové skupině Dospělí 15+ 130 000 diváků a sobotní Harry Potter a Kámen mudrců dokonce 151 000 diváků v téže cílové skupině. A i díky těmto filmům dosáhla Prima COOL nejvyšší týdenní sledovanosti od začátku vysílání ve všech sledovaných CS. V cílové skupině Dospělí 15–40, na kterou Prima COOL primárně cílí, sledovalo tuto televizní stanici průměrně 18 600 diváků, v prime time dokonce 50 200 diváků.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+