Více

Rekordní pondělní prime time na TV Nova

[Tisková zpráva] Vysílání úvodního dílu třetí řady velkého televizního románu Pojišťovna štěstí se setkalo s velkým diváckým zájmem. V pondělí večer přilákalo k obrazovkám TV Nova 50,72% diváků cílové skupiny 15 – 54 let tou dobou u televizních obrazovek. Vysoký podíl na sledovanosti v pondělním prime time zaznamenal i seriál Dr. House a magazín Televizních novin Víkend.

Praha 9. října 2007 – První díl třetí řady úspěšného seriálu Pojišťovna štěstí, který TV Nova odvysílala v pondělí 8. října večer, se setkal s velkým diváckým zájmem. V cílové skupině 15 – 54 let přilákal k televizním obrazovkám 50,72% všech diváků, kteří v danou dobu sledovali některý z televizních programů. Nejvyšší pozornost sklidil především u žen. Ve stejné cílové skupině ho sledovalo 60,02% z těch, které se rozhodly strávit pondělní večer před televizní obrazovkou, a ve věkové kategorii Ž15 – 24 let činil podíl na sledovanosti rekordních 69,53%. Celkem se na premiéru již třetí řady tohoto seriálu, která plynule navázala na reprízovanou druhou řadu, dívalo 1 834 000 diváků kategorie 15+.

Rekordní podíl na sledovanosti zaznamenal včera seriál Dr. House. V cílové skupině 15+ jej sledovalo 53,45% všech diváků v tu dobu u televizních obrazovek, což je nejlepší výsledek za celé období, kdy se seriál od 4. října 2006 vysílá. V cílové skupině 15 – 54 se na včerejší díl Dr. House dívalo 58,47% diváků, a to je druhý nejlepší výsledek za zmíněné období.

Výborně si vedl i magazín Televizních novin Víkend. Příběhy štěstí, proher a objevů v části nazvané Tak daleko, tak blízko zaujaly 50,24% diváků kategorie 15 – 54 let.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+