Více

Regie Radio Music zastupuje nejsilnější rádia v ČR

[Tisková zpráva] Praha 8. listopadu 2007 – Výsledky aktuálního Radio Projektu za období 1. 4. 2007 až 30. 9. 2007 potvrzují, že rozhlasovému trhu nadále vládnou stanice zastoupené společností Regie Radio Music. Tři nejsilnější značky suverénně vedou ve všech důležitých tržních parametrech – v podílu na trhu, v denní i týdenní poslechovosti.

Ráááádio Impuls je opět jasně nejposlouchanější rozhlasovou stanicí na českém trhu. Má stabilní podíl na trhu 13,7%, denně si jej naladí 1082 tisíc posluchačů, týdně je pak jednička rádiového trhu schopná zasáhnout 2 140 tisíc posluchačů. Jednoznačně nejsilnější je také v produktivní cílové skupině 20–49 let, kde její poslechovost dosahuje 694 tis. lidí a její podíl na trhu je 16,4%.

Fekvence 1 se udržuje na silném druhém místě s podílem na trhu 10,7%. Denně osloví 829 tisíc posluchačů, týdně pak dosáhne na 1,68 milionu posluchačů. Frekvence 1 je stále nejznámějším rádiem, které zná téměř polovina populace.

Evropa 2 patří jednoznačně mezi nejlepší stanice v ČR. Zaujme 882 tisíc posluchačů denně, týdně si jí naladí 1 755 posluchačů a udržuje si také s velkým náskokem první příčku poslechovosti v Praze. Celkový podíl na trhu je 8,9 %, což ji řadí na třetí místo v ČR v tomto ukazateli. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 jednoznačným lídrem trhu s 719 tis. posluchači denně a s podílem na trhu 15,7 %.

Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ, do níž patří i mediální zastoupení Regie Radio Music k aktuálním výsledkům uvádí: „Aktuální výsledky potvrzují stabilní a silnou pozici našich rádií. Naše strategie výrazných a kvalitních radiových značek vytváří ohromný potenciál i pro naše obchodní produkty.“

Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music dodává: „V nejbližší době chceme ještě vylepšit nabídku našich reklamních produktů směrem k vyšší efektivitě. Myslím, že aktuální výsledky i připravovaná nabídka produktů přinesou zadavatelům pozitivní zprávy.“

Regie Radio Music v současnosti zastupuje kromě 3 nejsilnějších rádií také atraktivní regionální stanice. Rádio Bonton osloví týdně 114 tisíc posluchačů, rockové rádio RockZone105,9 os­loví týdně 51 tisíc posluchačů, dobře si vedou rádia HeyNet, Rádio Haná a Rádio Rubi i alternativní pražské Info DJ Radio.

Kombinací rádií Regie Radio Music nyní týdně osloví více jak 4,5 milionu posluchačů.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+