Více

Regie Radio Music silnější s novými produkty

[Tisková zpráva] (26.11.2009, Praha) Společnost Regie Radio Music a společnost VOLUME MEDIA.CZ (zastupující rádia RADIO ČERNÁ HORA, Radio Zlín, rádio ROCK MAX, RÁDIO KROKODÝL, Rádio Jih, Free Radio ,RÁDIO JIHLAVA) od 1.12. uzavřely dohodu o vytvoření nových společných produktů pro prodej na národní úrovni.

Regie Radio Music vytvoří pro nové spojení strategický produkt RRM Total, který od 1. ledna 2010 zasáhne 2 872 tisíc posluchačů denně, 4867 tisíc posluchačů týdně a dosáhne celkově 37,6 % podílu na celkové poslechovosti rádií v ČR. „Věříme, že nový produkt RRM Total nabídne našim agenturním partnerům a zadavatelům národní celoplošné reklamy účinné řešení, kombinující největší rádia v ČR i silná rádia v regionech,“ říká obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran. Regie Radio Music navíc rozšiřuje své portfolio o produkt Direct Total. Direct Total nově připojí k rádiím Volume Media.CZ řadu pražských značek Rádio Bonton, RockZone 105,9 a radio DJ. Spojení těchto rádií nabízí především cenově efektivní řešení pro klienty vyžadující dobré pokrytí v Čechách i na Moravě.

Oba nově vytvořené produkty, RRM Total a Direct Total bude na národním trhu nabízet také společnost Big Partnership Media (BPM) – obchodní zastoupení rádií Volume Media.CZ pro národní trh.

„Rádia skupiny Volume media jsou nezávislým a platným hráčem rozhlasového trhu. Vytvoření společných produktů s Regie Radio Music považujeme za logický a nejlepší způsob oslovení zadavatelů rozhlasové reklamy na národní úrovni. Sestavu rádií ve VOLUME MEDIA chceme i nadále rozšiřovat. Důkazem, že máme rádiím co nabídnout, je připojení Rádia Haná a Rádia Rubi od 1.1.2010,“ říká Jaroslav Pultar, jednatel VOLUME MEDIA.CZ.

Regie Radio Music nadále zachová ve své nabídce všechny dosavadní produkty včetně produktu TRIO (Impuls, Frekvence1, Evropa2) a RRM24 spojující nejsilnější trojku a tři uvedená pražská rádia. RRM24, dosud nejsilnější produkt Regie Radio Music, zůstane v nabídce kvůli jedinečné vlastnosti na rozhlasovém trhu v ČR, totiž plánování spotů přesně po hodinách. „Není tajemstvím, že plánování po hodinách je velmi populární. V prvním kvartále roku 2010 bychom chtěli RRM24 rozšířit a propojit je s vysíláním spotů na internetových rádiích, která hodinové plánování bez problémů umožňují také. To přidá produktu další zásah skrze internetové posluchače, jejichž počet stále roste,“ dodává Beran.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+