Více

Redesign webu rádia Frekvence 1

[Tisková zpráva] Plánovaná změna grafické podoby webu rádia Frekvence 1 byla spuštěna 1. 6. 2009. Nový design vychází z dílny společnosti FG Forrest, jejíž návrh byl ve vyhlášeném tendru zvolen za nejlepší.

Zhruba 24 dní stačilo FG Forrest k realizaci celého redesignu, od kreativního návrhu přes grafiku, až po zajištění interaktivních funkcí webové prezentace. I současný web je postaven na Edee CMS – uživatelsky přívětivém systému pro správu obsahu webu. Cílem FG Forrest bylo zejména vytvořit kvalitní strukturu a přívětivé uživatelské prostředí pro tak bohatý obsah, jakým disponuje rádio Frekvence 1.

„Internet je nejdynamičtějším médiem. Proto i my chceme inovovat a překvapovat. Nová podoba našeho webu je však jen jedním krokem z mnoha, “ říká ředitel Frekvence 1 Miroslav Škoda a s úsměvem dodává: „Kdo chvíli stál, stojí opodál!“

„Jako největší přínos nových stránek Frekvence 1 vnímám dokonalé propojení informací z éteru s doplňkovým obsahem, které samotné rádio nabídnout nemůže. Jedná se například o videa s populárními osobnostmi a podrobnější zpravodajský obsah. Stránky jsme navrhovali tak, aby návštěvníkovi odpověděly na všechny jeho otázky. Krok správným směrem je určitě také přizpůsobení designu stránek současné outdoorové komunikační strategii Frekvence 1. Díky tomuto kroku se nám podaří na stránky přivést i spoustu posluchačů, kteří zatím vnímají Frekvenci 1 pouze pohledem zvenku,“ říká Creative Manager FG Forrest, Tomáš Kubina, autor kreativního konceptu.

FG Forrest, a.s., působí na trhu od roku 1996. Svým klientům pomáhá plnit firemní cíle efektivním využitím elektronických médií, zejména v oblasti webových řešení a on-line marketingu. Kreativně kombinuje potenciál informačních technologií a marketingový přístup, mimo jiné v rámci projektů pro Kancelář prezidenta republiky, Komerční banku, T-Mobile nebo Skupinu ČEZ.

Rádio Frekvence 1 je celoplošná stanice, dlouhodobě nejznámější v ČR. Program, který spoluvytvářejí hvězdy českého showbyznysu, je postavený na zábavě, informacích, sexy stylu a výběru těch největších hitů všech dob, s akcentem na českou hudbu posledních let. Frekvence 1 zároveň vytváří prostor pro posluchače – nabízí možnost podělit se o zážitky a zkušenosti nebo najít nový vztah.

Mediální skupina Lagardère Active ČR provozuje skupinu rádií – Evropa 2, Frekvence 1, rádio Bonton a radio DJ a slovenskou stanici Okey. Od roku 2008 navíc intenzivně rozvíjí své internetové aktivity a podílí se tak například na radioparku radio.lide.cz nebo portálu Koule.cz.

Součástí skupiny je také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM patří mezi leadery na trhu, stejně tak jako stanice Frekvence 1 a programová síť Evropa 2. Značka Lagardère patří holdingu se sídlem v Paříži a aktivitami v globálním měřítku. Kromě rádií zastřešuje také televize, nakladatelství, produkční společnosti, distribuční společnosti, internetové portály atd.

Spoluzakladatelem skupiny Lagardère Active ČR je současný prezident firmy Michel Fleischmann. Skupina má za sebou dlouhou tradici, vznikla v roce 1991, kdy spustila první ze svých rádií Evropu 2.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+