Více

Reakce televize Nova na lživě interpretované údaje týkající se prodeje reklamního prostoru na televizním trhu

[Tisková zpráva] [Praha 23. listopadu] - Na základě informací, které se objevily v některých médiích v průběhu včerejšího a dnešního dne, považuje televize Nova za nutné bránit se lživě interpretovaným údajům, které byly součástí některých článků, případně zpráv, týkajících se šetření Úřadu pro hospodářskou soutěž, zabývajícího se prodejem reklamního času na televizním trhu.

Je skutečností, že TV Nova byla vyzvána Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže k poskytnutí některých informací týkajících se prodeje reklamního času. Tyto údaje jsme poskytli a v současnosti ÚOHS poskytujeme některé doplňující informace. Nevíme, co přesně je předmětem zájmu ÚOHS, ostatně ani se necítíme být oprávněni jakékoliv dohady v tomto směru zveřejňovat, uvedla Veronika Šmítková, tisková mluvčí TV Nova. V této souvislosti však považujeme za nutné opravit některé lživě interpretované údaje, které se objevily na jednom z internetových portálů, odkud je přebrala další média. Není pravda, že TV Nova poskytuje svým klientům jakékoliv bonusy za ‚exkluzivitu‘. Není pravda, že by některý ze zaměstnanců MAG MEDIA 99, a. s. takovou skutečnost přímo či nepřímo potvrdil. V tomto případě se jedná o částečně smyšlenou a částečně mylně interpretovanou informaci, dodala Veronika Šmítková.

Veškerý reklamní prostor na TV Nova prodává společnost MAG MEDIA 99, a. s., která je součástí skupiny TV Nova vlastněné americkou mediální skupinou CME. Obchodní politika je předmětem obchodního tajemství, které žádná z firem nezveřejňuje. V zásadě lze říci, že výše slevy z ceníkových cen pro inzerci na TV Nova je z největší části závislá na objemu objednané inzerce, což je běžná politika všech médií, uvedl David Bártík, ředitel MAG MEDIA 99, a. s.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+