Více

Rádio Impuls - 7 let stability na českém rozhlasovém trhu

[Tisková zpráva] Praha, 2. února 2006 Rádio Impuls vstupuje tento měsíc do osmého roku svého vysílání. Zveřejněné výsledky Media Projektu potvrdily správnost cesty nastoupené v roce 1999 - cílit na skupinu posluchačů ve věkové skupině 20 -49 let. Několikaleté prvenství v komerčně nejvýznamnější skupině 20 - 49 let je pro většinu zadavatelů reklamy rozhodujícím atributem vztahu s Rádiem Impuls.

„V atraktivní skupině 20 – 49 let má Rádio Impuls opět nejvyšší 13,4% podíl na trhu všech rozhlasových stanic,“ říká Jiří Hrabák, ředitel Rádia Impuls a dodává: „Právě tyto skupiny jsou tím nejvážnějším důvodem při rozhodování zadavatelů reklamy. Jsou maximálně koupěschopné, generují příjmy domácností a rozhodují o jejich spotřebitelském chování. I proto se při programové práci orientujeme právě na ně.“

Základním atributem Ráááádia přitom vždy zůstává kombinace aktuálního zpravodajství, české hudby, ale i zábavy propojené kultivovanou a přátelskou formou moderování. Impuls si podle Media Projektu, včera naladilo 773 000 posluchačů, týdenní poslechovost se ustálila na 1 192 000.

V loňském roce spustilo Rádio Impuls šest nových vysílačů (v Karlových Varech, Aši, Sokolově, Děčíně, Berouně a Příbrami). Takto zvýšená kvalita poslechu na nových územích sehraje kladnou roli v dalších výsledcích poslechovosti. „Naším záměrem je uzemní pokrytí i nadále zdokonalovat," uzavírá Hrabák.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+