Více

Rádio Bonton hraje jako jediné pražské rádio výlučně pop-rock

[Tisková zpráva] Praha 8. března 2006 – Na začátku března vstoupilo na pražskou rozhlasovou scénu staronové hudební rádio Bonton. Zaměřuje se na posluchače mezi 20 až 35 lety, hraje pop, pop-rock a rock, a přináší novinky z Prahy, dopravní informace, zpravodajský servis a zprávy o počasí. Nové rádio Bonton tak rozšířilo portfolio rádií patřících do mediálního koncernu Lagardere, který v ČR provozuje Frekvenci 1 a Evropu 2 a snaží se uspět se svými dvěma žádostmi v tendru na udělení licencí na pozemní digitální televizní vysílání. Rádio Bonton je od ledna obchodně zastupováno mediazastoupením Regie Radio Music rovněž ze skupiny Lagardere.

Nový Bonton je rádiem, které se jako jediné v Praze zaměřuje na muziku typu pop-rock, což má odrážet i slogan rádia používaný v éteru i připravované marketingové komunikaci: „Pop-rock nezastavíš!“. Moderátorské vstupy posluchačům přinášejí hlavně aktuální informace z pražské dopravy a o dění v hlavním městě, doplněné o pravidelné zpravodajské relace vysílané každou hodinu. „Máme ambice, aby Bonton dosahoval v Praze poslechovosti srovnatelné s Evropou 2,“ uvedla na tiskové konferenci Markéta Herfortová, programová ředitelka Bontonu. „Naše rádio je unikátní právě ve svém hudebním formátu, odlišujeme se jedinečným spojením popu, pop-rocku a rocku.“ Typickými představiteli toho žánru jsou v ČR Divoký Bill, Support Lesbiens, Anna K, Lenka Dusilová či Chinaski, ze zahraničních pak jmenujme třeba U2, Robbie Williams, No Doubt, Depeche Mode nebo Rammstein.

„Často hovořím o tom, že v ČR neustále hledáme nové příležitosti, jak rozvíjet a posilovat roli Lagardere na trhu elektronických médií – jsem rád, že nyní mohu představit jeden z výsledků těchto našich aktivit,“ zdůraznil na tiskové konferenci k zahájení vysílání rádia Bonton Michel Fleischmann, prezident mediální skupiny Lagardere Active Radio International CZ.

Rádio Bonton získalo v souvislosti se svým znovuuvedením na trh i nové logo a nový web. „Plánujeme rozšíření našeho webu www.radiobonton­.cz o další funkce a nabídky, protože propojení vysílání rádia a webu je pro posluchače zajímavé a pomůže nám vygenerovat další tržby,“ vysvětluje Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Bontonu.

Bonton vykazuje podle Mediaprojektu za 2. pololetí loňského roku denní poslechovost 41 000 posluchačů, týdně 67 000 posluchačů a průměrná délka poslechu činí necelé tři hodiny. Bonton lze naladit v Praze na 99,7 FM, v Benešově na 91,7 FM, v Mladé Boleslavi na 94,8 FM a v České Lípě na 96,9 FM.

Rádio Bonton pod tímto svým názvem vysílá od roku 1992. Po změně vlastníka o deset let později došlo k přejmenování na Bonton Radio DeeJay a následně na Radio DeeJay. Od letošního 1. března pak toto rádio vysílá s novou hudební dramaturgií opět jako rádio Bonton.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+