Více

Rádia Regie Radio Music si naladí více lidí

[Tisková zpráva] Praha 5. 2. 2009 – Nejsilnější rádia potvrdila vedoucí pozici v počtu posluchačů napříč populací v ČR. Jen samotná tři nejposlouchanější rádia zastoupená Regie Radio Music zasáhnou každý týden polovinu populace ve věku 12-79 let. Čísla o denním i týdenním zásahu přitom celkově rostou.

„V současné chvíli jsme s výsledky spokojeni. V národním měřítku se nám zvýšil týdenní i denní zásah, Impuls potvrdil pozici jedničky, Frekvence 1 i Evropa 2 posilují ve všech parametrech,“ shrnuje dobré zprávy Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music.

„Pozitivní je i meziroční srovnání poslechovosti rádia celkem – podle posledního Radio Projektu poslouchalo nějaké rádio v roce 2008 5 648 tisíc lidí, což je o 100 tisíc lidí víc než o rok dříve. Potvrzuje to naši dlouhodobou filozofii, že „nevizuální“ médium intenzivní nástup internetu neohrožuje, naopak spíše posiluje," říká Michal Beran.

Rádio Impuls nemá dlouhodobě na trhu přemožitele. Denně osloví 1 084 tisíc lidí, týdně 2 163 tisíc lidí a drží stále obdivuhodný podíl na trhu ve výši 12,7%. Formát Rádia Impuls si také trvale zajistil první pozici v atraktivní cílové skupině – populace 20 – 49 let, kde si drží 15,5% podíl na trhu. Ráááádio tak má skvělé předpoklady nadále setrvat na pozici rozhlasové jedničky i v množství obchodované reklamy.

Frekvence 1 výrazně posílila v kvartálním i meziročním srovnání. Dnes oslovuje denně 959 lidí, což je téměř o 20% více než za stejné období minulého roku. V týdnu si jí naladí 1 835 tisíc lidí. Podíl Frekvence 1 je úctyhodných 11%. V případě Frekvence 1 lze mluvit již o dlouhodobém růstu, který přináší „více pro všechny“ zadavatele reklamy a mediální partnery.

Evropa 2 posílila ve všech ukazatelích. Denně si jí naladí 931 tisíc lidí, týdně pak 1 845 tisíc a dosahuje již 9,4% tržního podílu. Maxximum muziky umožnilo zlepšení oproti posledním výsledkům, zisk pozice jedničky v řadě regionů i prim v cílové skupině 12 – 39 let.

Rádiím Bonton a RockZone 105,9 se v porovnání s minulými výsledky poslechovost prakticky nemění. Sociodemografické výsledky studie Radio projekt však těmto rádiím přisuzují velmi vysoké podíly posluchačů v nejproduktiv­nějším věku, s vyššími příjmy i vzděláním. Nadále se potvrzuje pozitivní trend posilování poslechovosti v Praze.

Radio DJ se usazuje mezi alternativními pražskými rádií a začíná být v této oblasti pro mnohé klienty komerčně zajímavým produktem. Navíc se očekává další růst taky v důsledku nedávného spuštění nového vysílače v Praze. Radio DJ dosáhne v současnosti na 6 tisíc posluchačů pražského éteru. Alternativní kultura přitom slaví úspěch také na internetu.

Regie Radio Music je součástí mediální skupiny Lagardere Active Radio International a v České republice působí od roku 1991. RRM je výhradním zastoupením dvou soukromých celoplošných stanic, unikátní hudební sítě regionálních rádií a tří moderních pražských rádií. Týdně zasáhne jen pomocí těchto rádií 4 470 000 lidí české populace.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+