Více

Ráááádio to vidí pozitivně

[Tisková zpráva] Praha, 28.března 2008 Musíte brzy vstávat? Aspoň máte delší den. Musíte jezdit nacpaným autobusem? Aspoň se za jízdy nemusíte držet? Ztratili jste peněženku? Aspoň si někdo přilepší. Musíte chodit do schodů? Aspoň uděláte něco pro své zdraví…..Na všem je zkrátka dobré hledat vždy to pozitivní – to je hlavní motto zbrusu nové komunikační kampaně Rádia Impuls.

„Po velmi úspěšné loňské kampani se nepřestáváme usmívat a jdeme ještě dál. Pro Rádio Impuls je optimismus vrozenou filozofií a tomu odpovídá i naše nová komunikace.“ říká marketingová a obchodní ředitelka Rádia Impuls Karolína Šimová.

Kampaň, kterou pro Ráááádio vytvořila, stejně jako v loňském roce, agentura Leo Burnett, ukazuje každodenní situace, které v sobě nesou obě strany mince a vyzdvihuje pozitivní přístup k životu.

„Našim posluchačům se program rádia líbí. Rádio Impuls je jejich jistota a je jim s ním dobře. Nesnažíme se lidem nasazovat růžové brýle, ani neutíkáme před realitou. Přistupujeme k životu takový jaký je a věříme, že pozitivní pohled na věc prospěje každému z nás. Rádio Impuls je absolutní jedničkou na trhu a to už je pořádný důvod dívat se na svět s optimismem“, doplňuje Šimová.

Agentura Stratex Communication pro dubnovou kampaň zajistila 600 billboardu a 51 bigboardů po celé republice. Outdoor bude doplněn tiskovou inzercí v denním tisku a lifestylových časopisech.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+