Více

Ráááádio spouští novou kampaň

[Tisková zpráva] Praha, 28.května 2009 I když se to mnohdy nezdá, svět nám každý den naděluje spoustu důvodů k úsměvu. Kdo ale nechce, nikdy jej neuvidí. Ten, kdo ale chce, úsměv vidí všude. To je motto nové komunikace Rádia Impuls.

V červnu Ráááádio představí tři druhy nových vizuálů. Jsou na nich vyobrazené situace běžného života, na kterých jsou „smajlíky“ zvýrazněná místa, kde je možné při troše představivosti najít náznak úsměvu. Nová komunikace navazuje na předchozí dvě, Úsměv sluší každému a Na všem hledejte to pozitivní, dalším rozvíjením myšlenky šíření pozitivních impulsů a optimismu.

Autorem fotografií je renomovaný fotograf Jiří Turek, kreativní návrh je od agentury Leo Burnett, plochy pro kampaň zajistil tým Rádia Impuls. Vizuály se objeví na billboardech, bigboardech, denním tisku a lifestylových časopisech.

Do kampaně budou moci zasáhnout i sami posluchači, pro které Ráááádio připravilo fotografickou soutěž. Jejich úkolem bude nafotit situace, ve kterých je možné najít zobrazení úsměvu. Vítězná fotografie, která vzejde z hlasování na www.impuls.cz, bude použita na vytvoření vizuálu kampaně.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+