Více

Programová nabídka TV Nova u diváků opět zvítězila

[Tisková zpráva] V uplynulém týdnu dosáhla TV Nova několika rekordů ve sledovanosti. Na úspěchu se v kategorii diváků 15 – 54 let podílely zejména nedělní (4. 3.) pořady: Televizní noviny, seriál Ztraceni, který zaznamenal nejlepší share i rating v tomto roce, a publicistický pořad Střepiny, jež byl druhým nejúspěšnějším v podílu sledovanosti od počátku roku 2007. Velmi úspěšné byly ve zmíněném týdnu i Odpolední Televizní noviny a seriály Ordinace v růžové zahradě a Ulice. Celkově v prime time překročila stanice 50 % podíl na divácích v cílové skupině 15 – 54 let.

Praha 5. března 2007– V uplynulém týdnu (od 26. února do 4. března) televize Nova opět potvrdila svou pozici marketleadera a dosáhla několika rekordů ve sledovanosti. Na úspěchu minulého týdne se v kategorii diváků 15 – 54 let podílely zejména nedělní (4. 3.) pořady.

Večeru (4. 3.) již tradičně dominovaly Televizní noviny. Dívaly se na ně 2 926 000 diváků starších 15 let (share 70%), podíl na divácích v kategorii 15 – 54 byl 67%.

Vynikajících hodnot dosáhly mimořádně za sebou vysílané dva závěrečné díly (23. a 24.) první řady seriálu Ztraceni, přičemž úspěšnější byl díl 24., vysílaný od 22.07 hodin. V cílové skupině 15 – 54 jej sledovalo 69,80% diváků tou dobou u televizních obrazovek. V kategorii 15+ činil share u tohoto dílu 63,81%, což znamená 1 753 000 diváků. V obou kategoriích to byl nejúspěšnější share a v kategorii 15+ současně nejvyšší počet diváků od začátku roku 2007.

Skvěle si vedl i 23. díl vysílaný od 21.17 hodin. Dívalo se na něj 58,39% diváků cílové skupiny 15 – 54. V kategorii 15+ byl share 49,21%, což znamená 1 743 000 diváků.

Druhý největší úspěch v podílu na sledovanosti v letošním roce zaznamenaly Střepiny. Podíl na divácích v kategorii 15 – 54 činil 68,63%, v kategorii 15+ byl share 67 %.

Co se týká Odpoledních televizních novin, v uplynulém týdnu se na ně dívalo v průměru 53,43% diváků cílové skupiny 15 – 54 a 51,36% diváků starších 15 let. Seriál Ordinace v růžové zahradě sledovalo 51,96% diváků věkové skupiny 15 – 54 a ve stejné kategorii se na Ulici dívalo 49,69% diváků u televizních obrazovek.

Celkově v prime time v minulém týdnu zaznamenala TV Nova v kategorii 15 – 54 let průměrný share 50,20%. Znamená to, že ve zmíněném období, v čase od 19:00 do 23:00, sledovalo pořady TV Nova v průměru 1 576 000 diváků starších 15 let.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+