Více

Prima překročila 20% hranici týdenního podílu na trhu!

[Tisková zpráva] Televize Prima má za sebou úspěšný týden, její podíl na trhu roste a překročil 20% hranici! V cílové skupině Dospělí 15+ dosáhla Televize Prima nejlepšího týdenního podílu na trhu od poloviny roku 2008 – přehoupla se přes hranici 20 % a dosáhla hodnoty 20,05 %! Úspěch zaznamenala ale i v cílové skupině Dospělí 15–54 s hodnotou 18,90 %.

Stále více boduje seriálová novinka Cesty domů – oba díly (pondělní i středeční) byly nejúspěšnější od začátku vysílání. Pondělní díl již podruhé překročil v cílové skupině Dospělí 15+ hranici 1 milionu diváků a dosáhl 28,47 %. Středeční díl pak sledovalo 979 tisíc diváků a podíl na trhu byl 25,74 %.

Podvečerním fenoménem ve všední dny se stává pořad Prostřeno!, který v poslední době sbírá jeden rekord za druhým! Už předminulý týden byl v cílové skupině Dospělí 15+ sharově nejúspěšnější od začátku svého vysílání a minulý týden jej ještě překonal: v cílové skupině Dospělí 15+ dosáhl průměrného podílu na trhu 30,82 %, v cílové skupině Dospělí 15–54 26,16 % (z premiérových dílů se také jedná o nejvyšší hodnoty od začátku vysílání). Čtvrteční díl pak byl vůbec nejsledovanějším ze všech dílů od začátku vysílání: v cílové skupině Dospělí 15+ jej sledovalo 819 tis. diváků a dosáhl i nejlepšího podílu na trhu ze všech premiérových dílů – 32,38 %. Páteční díl ho v podílu na trhu ještě překonal – 34,21 % share.

Jednoznačně o úspěších může hovořit tento týden i zpravodajství Televize Prima, jehož hlavní zpravodajská relace Zprávy TV Prima měla nejvyšší týdenní sledovanost od začátku roku v cílové skupině Dospělí 15+ – sledovalo ji průměrně 865 tisíc diváků (share dosáhl 26,57 %).

Velmi úspěšná byla pro Televizi Prima sobota 23. 10., jejíž celodenní podíl na trhu dosáhl 23,01 % v cílové skupině Dospělí 15+ a v cílové skupině Dospělí 15–54 dokonce 28,90 % – v této mladší cílové skupině se tak stala Prima televizí s nejvyšším celodenním podílem na trhu! K tomuto úspěchu přispěl bezpochyby další díl Pirátů z Karibiku – Na konci světa, který oslovil 43,78 % diváků z cílové skupiny 15–54, kteří v tu dobu sledovali televizi. V cílové skupině Dospělí 15+ jej sledoval téměř 1 milion diváků a dosáhl podílu na trhu 30,39 %.

K úspěchu tohoto týdne přispěla již tradičně i talentová show ČESKO SLOVENSKO MÁ TALENT – v mladší cílové skupině Dospělí 15–54 dosáhla podílu na trhu 26,27 %, rozhodnutí dokonce 31,17 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+