Hlavní navigace

Prestižní designové ocenění Red Dot pro televizory Philips

[Tisková zpráva] Praha, Česká republika – Televizory Philips získaly dvě ocenění v celosvětové prestižní soutěži Red Dot Design Awards. Soutěž vybírá nejzajímavější designová zpracování výrobků z celého světa. Mezi televizory uspěly Philips DesignLine Tilt LED TV a Philips Cinema 21:9 Gold Series Smart LED TV.

Sdílet

O ocenění v soutěži Red Dot Design Awards se letos ucházelo 1800 velkých výrobců a nezávislých designerů z více než 58 zemí světa. Přihlášeno bylo 4515 výrobků aspirujících na umístění v 19 různých kategoriích. „Ocenění považujeme za velký úspěch, který korunoval naši snahu nabídnout unikátní design u řady DesignLine a stylový design u všech našich výrobků,“ říká Pavel Keller, Marketing Manager Televison, SubCluster Central and Eastern Europe, Philips Consumer Lifestyle.

Prvním z výrobků společnosti Philips, které získaly ocenění, je Philips DesignLine Tilt LED TV. Krása přístroje pramení z jednoduchosti skrze celoskleněné tělo a unikátní stojan. Jeho tvar neplní jen estetickou, ale také praktickou úlohu, zaklání totiž televizor v úhlu 10°. Tato úprava umožňuje sledovat obraz v plné kvalitě i v případě, že je přístroj umístěn pod úrovní očí diváka. Design doplňuje také dvoustranná technologie Ambilight, která umocňuje vysílaný obraz světelnou hrou barev promítanou na stěnu za televizorem.

Ocenění získala také řada televizorů Philips Cinema 21:9 Gold Series Smart LED TV. Její název odkazuje k mimořádnému poměru stran, který odpovídá původnímu poměru obrazu většiny filmů. Ten je při zobrazení na tradičních televizních obrazovkách oříznut nebo naopak doplněn černými pruhy. Cíl vytěžit maximum z každého filmu vedl k rozšíření obrazovky a neobvyklé konstrukci televizoru, jejíž designové řešení se dnes může pyšnit oceněním Red Dot. Ani v tomto případě nechybí technologie Ambilight.

„Stylový design je pro nás jedním z imperativů při vývoji každého přístroje, zvláště u televizí, které jsou dnes nedílnou součástí každé domácnosti“, uzavírá Pavel Keller.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).