Více

Předpověď počasí ve spolupráci s největší privátní meteorologickou společností světa The Weather Channel

[Tisková zpráva] Největší privátní meteorologická společnost světa The Weather Channel, pod kterou patří mimo jiné i nejnavštěvovanější portál o počasí světa Weather.com, uzavřela strategické partnerství se společností Meteopress.

Letos v srpnu podepsali Michal Najman, marketingový ředitel společnosti Meteopress a Jeff Thein, Víceprezident společnost Weather Channel, smlouvu o spolupráci na poli předpovědi počasí a přidružených služeb. Smlouva byla podepsána v centrále americké společnosti v Atlantě.

“Vnímáme Meteopress jako silného partnera na pro nás velmi důležitém trhu Střední a Východní Evropy, a proto jsme se rozhodli k výhradní spolupráci právě s touto firmou” sdělil Thein.

Spolupráce umožní společnosti Meteopress využívat rozsáhlé databáze aktuálního počasí v celém světě, předpovědních dat a globálních modelů společnosti Weather Channel. Také díky již existujícím smluvním vztahům budou moci meteorologové společnosti Meteopress využívat sítí Dopplerových radarů, satelitních měření a dalších meteorologických nástrojů sdružených v Global Forecast Center společnosti The Weather Channel.

“Toto spojení nám otevírá dveře k novým partnerům, lepším službám a dává nám zejména tak potřebnou nezávislost a flexibilitu,” uvedl Michal Najman.

O společnosti Weather Channel
Společnost zahájila činnost v roce 1982, v dnešní době její produkty denně vyhledávají stovky milionů uživatelů. Kabelovou televizi Weather Channel si denně naladí 98 milionů domácností. Stránka Weather.com dosahuje 41 milionů unikátních uživatelů měsíčně a její mobilní aplikace používá dalších 12 milionů uživatelů. Ve společnosti The Weather Channel pracuje 110 meteorologů, kteří předpovídají počasí denně pro 98 tisíc míst světa. The Weather Channel patří do skupiny společností NBC Universal. Mezi její dceřinné společnosti patří také společnost WSI, která se zabývá profesionálními produkty televizní grafiky počasí.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+