Více

POSLEDNÍ SOUBOJ LÍDRŮ DVOU NEJSILNĚJŠÍCH STRAN NA PRIMA TV VIDĚLO 1,329 MILIONU DIVÁKŮ

[Tisková zpráva] Televize Prima připravila pro včerejší večer speciální předvolební diskusní pořad, ve kterém se krátce před volbami do poslanecké sněmovny střetli zástupci dvou nejsilnějších politických stran. Netradiční pojetí debaty diváci ocenili, pořad sledovalo v průměru 1,329 milionu dospělých diváků nad 15 let, což bylo 37,34 % ze všech diváků v tomto věku u televizních obrazovek. Počet diváků v průběhu pořadu stále narůstal, poslední část pořadu už sledovalo více než jeden a půl milionu dospělých, což představovalo nadpoloviční většinu ze všech diváků nad 15 let sledujících televizi.

Pořad zaujal celé divácké spektrum, mírně větší zájem o debatu projevili muži – Poslední souboj sledovalo více než 47 % ze všech mužů ve věku 45–54 let přítomných u televize.

Z hlediska vzdělání pořad zaujal rovněž všechny kategorie, nicméně nejúspěšnější byl u vysokoškolsky vzdělaných diváků, Poslední souboj sledovala téměř polovina (48,58 %) vysokoškoláků nad 15 let, kteří v danou dobu sledovali televizi. Z hlediska sociálního postavení diskuse rovněž zasáhla všechny kategorie diváků, nejvíce však oslovila diváky se sociální klasifikací A (nejvyšší), sledovala ho více než pětina (21,6 %) ze všech lidí této kategorie z celé populace, což znamenalo 46,6 % ze všech diváků této cílové skupiny sledujících televizi.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+