Více

Pomozte dětem: Kuře získalo Duhovou kuličku!

[Tisková zpráva] Česká televize a Nadace rozvoje občanské společnosti (NROS) získaly ve čtvrtek 5. června za spot a plakát k letošnímu ročníku Pomozte dětem celkem tři ocenění v mezinárodní soutěži reklamy Duhová kulička. Hlavním motivem úspěšné kampaně k letošnímu jubilejnímu ročníku Pomozte dětem byl dvoumetrový narozeninový dort jako symbol desátého výročí sbírky.

Dětská párty oslavující narozeniny žlutého Kuřete s červenobílým záchranným kruhem – symbolu společné sbírky ČT a NROS – zaujala obě poroty. Kuře získalo hned dvě první místa v hodnocení dětské poroty v kategoriích televizní spoty s dětskou sociální tematikou a dále za tiskovou reklamu s dětskou sociální tematikou. Mezinárodní odborná porota pak udělila Pomozte dětem druhé místo za tiskovou reklamu s dětskou sociální tematikou.

V kampani jsou zachyceny kromě dortu také děti z občanského sdružení Rozum a cit, které sbírka opakovaně podpořila. Kreativní návrh vzešel z dílny vizuální prezentace ČT. Námět Lukáš Veverka a Uroš Trefalt, který se ujal i režie spotu. V úspěšném týmu přípravy tiskové reklamy pak byla grafička Zora Kolářová, fotograf Karel Česal a DTP operátor Karel Polánecký. Plakát se objevil v dubnu 2008 v City light vitrínách po celé republice, na plochách ve vlacích Českých drah a také na telefonních budkách. Spoty byly vysílány Českou televizí v průběhu dubna a května 2008.

Duhová kulička je mezinárodní soutěž reklamních spotů, tiskové a rozhlasové reklamy zacílené na děti a mládež. Projekt je součástí Mezinárodním festivalu pro děti a mládež ve Zlíně, jehož 48. ročníku (1. – 8. června) je Česká televize hlavním mediálním partnerem.

Pomozte dětem je dlouhodobý společný projekt České televize a Nadace rozvoje občanské společnosti spojený s celonárodní veřejnou sbírkou, která je nejznámější sbírkou v ČR. Sbírku zná 87 % občanů a je také na prvním místě mezi sbírkami, které veřejnosti poskytují nejvíce informací o využití shromážděných peněz. Tyto údaje jsou doloženy časovou řadou reprezentativních výzkumů agentury STEM. Generálním partnerem projektu je společnost Schneider Electric.

Na konto Pomozte dětem lze přispívat celoročně, a to na číslo účtu 666 999 666/0300 nebo zasláním dárcovské SMS ve formě DMS kure na číslo 87777. Cena DMS je 30 Kč, na konto Pomozte dětem přispějete 27 Kč. Nynější příspěvky se již započítávají na konto 11. ročníku. Více informací: http://www.po­moztedetem.cz

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+