Více

Óčko upevňuje pozici

[Tisková zpráva] Televize Óčko, jako leader digitalizace a vůbec první česká hudební televize, upevňuje svou pozici na české televizním trhu.

Podle výzkumu MEDIA PROJEKT získává stále větší náskok před konkurencí. Konkrétně pak ostatními neterestrickými televizemi. Data za první pololetí hovoří jasně: Denně sleduje Óčko 126.000 diváků (nejbližší konkurence má sledovanost o více než jednu třetinu menší) a týdně pak 369.000 diváků (konkurence má nejméně o 120.000 diváků nižší sledovanost).

„V souvislosti s našim připravovaným ostrým startem v DVB-T, je tato pozice pro nás více než zavazující. A doufáme že i pro naše inzerenty jde o dobrou zprávu,“ říká generální ředitel hudební televize Óčko – Jiří Balvín. Programový ředitel Pavel Attel dodává „První pololetí letošního roku bylo pro nás ve znamení příprav na inovaci programu a také grafického vizuálu. Už brzy se naši diváci mohou těšit na spoustu novinek. Prozradit mohu uvedení kultovního seriálu Happy Tree Friends, který jistě potěší všechny příznivce hodně černého, a mnohdy i drsného, humoru“.

V dubnu 2006 získala hudební televize Óčko licenci na vysílání v DVB-T. V současné době lze Óčko naladit v multiplexu B společnosti Czech Digital Group (Praha, 46. kanál). Mimo to lze Óčko sledovat volně přes satelit ASTRA a na internetu (na adrese http://ocko.id­nes.cz/stream­.asp ). Program přebírají prakticky všichni kabeloví operátoři v České republice.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+