Více

Novým obchodním ředitelem TV Óčko je Jiří Pomezný

[Tisková zpráva] Hudební TV Óčko má od listopadu nového obchodního ředitele. Stal se jím dosavadní ředitel obchodního týmu rádií skupiny MAFRA, Expresradia a Rádia Classic FM, Jiří Pomezný.

„V nové pozici obchodního ředitele hudební TV Óčko chci ještě více posílit vztahy s mediálními agenturami i přímými klienty,“ říká Jiří Pomezný. „Sledovanost hudební TV Óčko roste, díky digitalizaci televizního vysílání se zvyšuje i dostupnost stanice a kontinuálně připravujeme programové novinky pro naše jasně vyprofilované diváky. Tohoto potenciálu chci samozřejmě maximálně využít a pokračujícím zlepšováním obchodních výsledků tak pomoci posílit pozici hudební TV Óčko na českém trhu,“ představuje své cíle v nové pozici Jiří Pomezný.

Jiří Pomezný i nadále, vedle funkce obchodního ředitele hudební TV Óčko, povede obchodní tým Expresradia a Rádia Classic FM a pomůže tak dále rozvíjet vztahy s obchodními partnery. Díky zvyšování dostupnosti signálu hudební TV Óčko rovněž dochází k posilování obchodního a marketingového týmu. Vybudováním marketingového týmu byl pověřen Pavel Pšeidl, kterého Jiří Pomezný nahrazuje na pozici obchodního ředitele TV Óčko.

Své bohaté zkušenosti s mediálním businessem získal Jiří Pomezný kromě působení v rámci skupiny MAFRA v mediálních agenturách MindShare či Mediaedge:cia. V minulosti pracoval pro klienty, jako jsou například Telefonica O2, Oskar (nyní Vodafone) nebo Staropramen. Ve volném čase je Jiří Pomezný vášnivým fotografem; v zimním období se pak stává lyžařem.

O hudební TV Óčko (www.staniceo.cz)
Lifestylovou hudební TV Óčko, s více než 86 % diváků mladšími 40 let, má možnost ihned sledovat více než 1,5 milionu diváků v ČR, prostřednictvím satelitních přijímačů, kabelových sítí, IPTV nebo DVB-T. Hudební TV Óčko je dlouhodobě čtvrtou nejsledovanější z ČR vysílanou televizní stanicí, s denní sledovaností 216 tisíc diváků; týdně pak hudební TV Óčko sleduje 645 tisíc diváků.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+