Více

Hokejové šílenství skončilo, nyní skórují televize Prima group

[Tisková zpráva] Hokejové šílenství, které zachvátilo republiku v první polovině května, je u konce a ke svým oblíbeným pořadům se vrátili i příznivci televizních stanic patřících do skupiny Prima. V minulém týdnu tak skupina Prima Group zaznamenala vůbec nejlepší podíl na trhu za poslední půlrok v cílové skupině Dospělí 15+ – 22,54 %.

Televize Prima dosáhla rekordního podílu na trhu od začátku roku v cílové skupině D 15+ –18,22 %. Velmi úspěšné byly např. pořady Prostřeno! a Jste to, co jíte. Prostřeno! dosáhlo nejvyššího týdenního podílu na trhu od počátku roku v obou cílových skupinách (Dospělí 15+ 29,70 % a Dospělí 15–54 29,98 %). Čtvrteční díl Jste to, co jíte s Naďou Konvalinkovou zaujal celkem 845 000 diváků při sharu 26,49 % v cílové skupině Dospělí 15+, a stal se tak nejsledovanějším dílem této série. Ještě více zaujal tento díl mladší diváky: v cílové skupině Dospělí 15–54 dosáhl 28,67 % sharu a v cílové skupině Dospělí 15–40 dokonce 29,68 %! Velký úspěch si připsala i páteční Show Jana Krause, která dosáhla vůbec nejvyššího podílu na trhu od začátku svého vysílání – nenechalo si ji ujít celkem 36,93 % diváků z cílové skupiny Dospělí 15+, kteří v té době sledovali televizi.

Pozadu ale nezůstali ani dva mladší sourozenci Televize Prima. Prima LOVE dosáhla zatím nejvyššího týdenního sharu ve všech hlavních cílových skupinách od začátku svého měření. V cílové skupině Dospělí 15–44 poprvé překročila hranici 1 % – 1,03 % – a ještě úspěšnější byla mezi mladšími 15–40 – 1,11 %. Nejvíce ale boduje u žen ve věku 15–44, kde dosáhla týdenního sharu 1,33 %. Velmi dobrou sledovanost zaznamenal i kanál Prima COOL. Ve své hlavní cílové skupině Dospělí 15–40 dosáhl podílu na trhu 6,95 %.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+