Více

Nová služba Viera Connect – konečně pořádný internet v televizi!

[Tisková zpráva] Víte, že se televizor umí připojit na internet, kde můžete sledovat pořady uložené na webových stránkách, hrát hry a využívat spoustu dalších internetových funkcí? Zanedlouho si to bude moci vychutnat každý.

Praha, 14. února 2011 – Společnost Panasonic představuje novou službu Viera Connect, která výrazným způsobem rozšiřuje možnosti dosavadního systému Viera Cast. Služba Viera Connect bude i mnohem dostupnější – na českém trhu ji najdete u 55 % prodávaných televizorů, včetně levnějších modelů. Zároveň se výrazně zvyšuje počet zařízení, které se systémem Viera Connect komunikují.

A zvládne to opravdu každý, malé dítě i jeho sedmdesátiletá babička. Systém totiž nabízí nesmírně jednoduché a intuitivní grafické uživatelské rozhraní ve 3D podobě, s nímž si okamžitě porozumíte. Ihned po zapnutí televizoru se můžete pustit do prohlížení televizního archivu nebo do dalších činností, které služba umožňuje. V archivu najdete kromě nabídky zahraničních stanic také exkluzivní obsah TV Nova a webových stránek Tn.cz – žádný jiný výrobce než Panasonic tento obsah ve svých televizích neposkytuje.

Mezi další nabízené služby a funkce patří například nejrůznější interaktivní hry (Black Jack, šachy, mahjong, poker, solitaire apod.). Kromě toho mohou uživatelé komunikovat s ostatními v rámci nejrůznějších sociálních sítí typu Facebooku nebo Twitteru, případně si prohlížet videozáznamy na YouTube. Nechybí ani podpora komunikačního programu Skype.

Nová služba se jistě zalíbí mladým lidem zvyklým vždy a všude využívat přístup k internetu, ocení ji ale i tradičně zaměření televizní diváci – ti si již nebudou muset dělat starosti, že jim uteče důležitý díl jejich oblíbeného seriálu. Služba Viera Connect bude v kompatibilních televizorech k dispozici zcela zdarma, první modely s touto funkcí se na českém trhu objeví v březnu 2011.

O společnosti Panasonic
Panasonic Corporation je světovým leaderem ve vývoji a výrobě elektronických produktů pro širokou škálu spotřebitelských, obchodních a průmyslových aplikací. Společnost sídlící v japonské Ósace vykázala za finanční rok končící 31. březnem 2010 čisté konsolidované tržby ve výši 7 420 miliard japonských jenů (zhruba 56.6 miliard euro). Akcie společnosti jsou obchodovány na burzách v Tokyu, Ósace, Nagoji a New Yorku (NYSE: PC). Více informací o společnosti a značce Panasonic najdete na internetových stránkách http://panaso­nic.net.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+