Více

Nova potvrzuje svou pozici lídra, víkendová sledovanost opět rekordní

[Tisková zpráva] Televize Nova o víkendu opět potvrdila svou pozici lídra českého televizního trhu. Víkendový program zaznamenal nadprůměrné výsledky v podílu na sledovanosti a v případě pěvecké show Česko Slovenská SuperStar dokonce padl rekord. Osmý finálový přenos dosáhl v cílové skupině D15-54 rekordního share 42,66 %. Velký zájem vzbudil i páteční prime time americká komedie Život s Helenou a sobotní pohádka Nejkrásnější hádanka. Zároveň se minulý týden pro Nova Group stal nejúspěšnějším týdnem od začátku roku, s průměrným 47,65 % podílem na sledovanosti v prime time a cílové skupině dospělých diváků 15-54.

Praha, 30. května 2011 – Televize Nova znovu výrazně předstihla svou konkurenci a víkendovou sledovaností potvrdila jednoznačné prvenství na českém televizním trhu!

Stále větší divácké oblibě se těší pěvecká show Česko Slovenská SuperStar. Čím víc finálová kola gradují, tím roste i počet diváků. Osmý finálový večer SuperStar, vysílaný v neděli 29. května 2011, zaznamenal rekordní podíl na sledovanosti. V cílové skupině D 15–54 dosáhl share 42,66 %, v kategorii D 15+ si nenechalo kolo s hity Mekyho Žbirky ujít 1 335 tisíc diváků. Nejlépe si vedla SuperStar v cílové skupině D 15–24 s podílem na sledovanosti 56,51 %.

Nadprůměrného share dosáhly i filmy vysílané v pátek a v sobotu po dvacáté hodině. Páteční večer patřil na Nově americké komedii Život s Helenou, která v cílové skupině D 15–54 dosáhla 36,60 % podílu na sledovanosti a celkem přilákala k obrazovkám 956 tisíc diváků starších 15 let.

Původní česká pohádka Nejkrásnější hádanka, kterou zařadila televize Nova na sobotní večer, také zaznamenala u diváků mimořádný ohlas. V cílové skupině D 15–54 si nenechalo ujít výpravnou pohádku z dílny režiséra Zdeňka Trošky 44,22 % diváků u televizních obrazovek, u diváků starších 15 let činil podíl na sledovanosti 43,12 %, což je v absolutních číslech 1 578 tisíc diváků. Nejkrásnější hádanka se tak stala v kategorii D 15–54 nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne.

Minulý týden se pro Nova Group stal nejúspěšnějším týdnem od začátku roku, s průměrným 47,65 % podílem na sledovanosti v prime time a cílové skupině dospělých diváků 15–54.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+