Více

Nova Cinema přechází do pozemní digitální sítě

[Tisková zpráva] Praha 5. prosince 2008 – Krásný vánoční dárek přináší s krátkým předstihem svým divákům televize Nova. Její první filmový kanál, který začal vysílat 1. prosince 2007, se již v pondělí 15. prosince objeví v pozemní digitální síti. „Televize Nova tak naplňuje jeden ze stanovených cílů digitalizace, kterým je širší programová nabídka,“ říká generální ředitel TV Nova Petr Dvořák.

V současné době, kdy Nova Cinema vysílá přes satelit, kabel a IPTV, má podle údajů z poslední vlny kontinuálního výzkumu peoplemetrového projektu za TV jednotlivce 4+ penetraci 21,17 %. Po přechodu do DVB-T bude Nova Cinema přístupná pro dalších až 51 % domácností i v této distribuční síti (teoretické pokrytí multiplexu 2). Podle našich odhadů bude do konce roku 2009 pokryto televizním kanálem Nova Cinema 65 % domácností.

Stejně jako hlavní kanál TV Nova bude Nova Cinema umístěna do multiplexu 2, který provozují České Radiokomunikace. Pokrytí Novy Cinemy se přechodem do DVB-T výrazně zvýší. „Diváci nyní mohou reálně poznat výhody digitalizace televizního vysílání, kdy se jim bude postupně rozšiřovat programová nabídka o další programy. Náš multiplex je právě díky tomuto zajímavému obsahu divácky velmi atraktivní,“ říká Jane Hannah, generální ředitelka Českých Radiokomunikací.

Kromě vysílání v pozemní digitální síti nabídne Nova Cinema divákům další dárek, a to ve formě soutěže o velkolepý zájezd do Hollywoodu v hodnotě několika set tisíc korun. V rámci soutěže budou diváci odpovídat na otázky, týkající se programu Nova Cinema. Pravidla soutěže jsou uvedena na webu www.novacinema.cz. Soutěž potrvá do 31. 12. 2008. Slavnostní vyhlášení proběhne po Novém roce, do Hollywoodu se výherce vypraví v únoru.

Nova Cinema si postupně dobývá přízeň diváků, což dokládá stále se zvyšující sledovanost. Minulý týden měla podíl na sledovanosti za celý den v CS 15–54 0,84 %, v prime time dosáhla podílu 0,68 %. U domácností s možností příjmu NC byl share 3,21 %, v prime time 2,67 % v cílové skupině 15–54. Rekordní podíl vykázala ve 44. týdnu, kdy měla podíl na sledovanosti za celý den 0,95 % v CS 15–54, v prime time 0,84 %; u domácností s možností příjmu NC byl share za celý den 3,74 %, v prime time 3,45% za CS 15–54.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+