Více

Nejsilnějším rádiím roste počet posluchačů

[Tisková zpráva] Praha 7. 5. 2009 – Nejsilnější rádia potvrdila vedoucí pozici v počtu posluchačů napříč populací v ČR. Jen samotná tři nejposlouchanější rádia zastoupená Regie Radio Music zasáhnou každý týden polovinu populace ve věku 12-79 let. Čísla o denním i týdenním zásahu zveřejněná v dnešních výsledcích studie Radio Projekt přitom dokládají výrazný meziroční nárůst.

Tabulka: Ukazatele rádií zastupovaných RRM – rychlý přehled

RRM

K aktuálním výsledkům Radio Projektu řekli:

„Meziroční srovnání je pro naše rádia hodně pozitivní. Nejsilnější produkt RRM24 narostl meziročně o více jak 100 tisíc posluchačů denně a velmi brzy jej doplníme o minimálně stejný počet posluchačů čistě internetových rádií. Roste přitom celý rozhlasový trh, což je důvod ke gratulaci nejen rádiím ale i všem, kteří s rádiem pracují jako s klíčovým komunikačním kanálem.“ – Miroslav Hrnko, výkonný ředitel skupiny Lagardere Active

„Kdo čekal, že dlouhodobá jednička – Rádio Impuls bude mírně klesat, ten se příšerně spletl. Impuls od posledního měření opět roste ve všech ukazatelích, díky kvalitnímu programu i marketingu. Rádio Impuls má nejblíže k největšímu množství lidí v ČR a tudíž je právem pilířem většiny rozhlasových kampaní.“ – Radek Vácha, ředitel národního prodeje Regie Radio Music

„Meziroční výsledek Frekvence 1 je v denním poslechu lepší o 17%. Očekáváme, že příští čtvrtletí již umožní plně ukázat sílu nové programové skladby nastartované na začátku roku, jejíž klíčovou součástí je i moderátorská dvojice Ondráček-Pokorný. Mezi nejsilnějšími rádii nyní panuje zdravá konkurence, která posiluje kvalitu vysílání i efektivitu reklamy.“ – Michal Beran, obchodní ředitel Regie Radio Music

„Další růst v denním zásahu je skvělou zprávou zejména pro Evropu 2 a zdá se, že má našlápnuto k milionu posluchačů denně. Tady je ale třeba také upozornit na fakt, že Evropu 2 sice poslouchá více lidí, ale více se střídají. To je jasný signál pro inzerenty, aby nasazovali reklamu rovnoměrněji během dne, pokud chtějí zvýšené poslechovosti využít.“ – Petr Uchytil, marketingový ředitel Regie Radio Music

„Z našich „pražských rádií“ si výrazně polepšil RockZone105,9, jehož denní poslechovost se oproti minulému období zvýšila o 31%. Bonton a radioDJ ukazují slušné stabilní výsledky. Je také zajímavé sledovat, kolik zadavatelů reklamy právě nyní přichází těmto rádiím na chuť, ostatně všechna vykazují meziročně nejlepší obchodní výsledky ve skupině.“ – Klára Benešová, manažerka lokálního prodeje RRM Praha

„Rádia RRM si v řadě regionů polepšila v nejatraktiv­nějších cílových skupinách. Těší nás to i proto, že se dnes stále častěji s regionálními klienty bavíme o zásahu, efektivitě, cílení a mediálních ukazatelích, namísto kdysi běžných diskusí o celkovém počtu spotů a ceny za jeden spot.“ – Tomáš Vacek, ředitel regionálního prodeje Regie Radio Music

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+