Více

National Geographic Channel s Tv-metry

[Tisková zpráva] Praha, 1.10.2010 stanice National Geographic Channel exkluzivně zastoupená společností AT Media vstupuje ke dni 1.10.2010 do TV-metrového měření a podpoří tak prodej reklamy sekundovými daty o sledovanosti.

National Geographic Channel disponující již od dubna separovaným feedem a českou lokalizací se tak stane v pořadí 14tou měřenou stanicí z celkem 23, která AT Media zastupuje.

TV-metrové měření je jedním z nejspolehli­vějších nástrojů, jak získávat podrobná, spolehlivá a především jednotná data o sledovanosti televize. Mediální i reklamní agentury, stejně tak i klienti budou mít další nástroj, jak vyhodnocovat účinnost svých reklam.

National Geographic Channel patřící se svými 1,4 mil přípojkami mezi jeden z největších kanálů, nabídne v listopadu nejrozsáhlejší projekt, který doposud ve své historii realizoval – seriál Velké migrace. Seriál, jehož příprava trvala více než 3 roky zachycuje unikátní záběry o vysilujícím putování zvířat, které je nezbytnou podmínkou přežití bezpočtu živočišných druhů.

Lada Dobrkovská, zástupce NGC pro ČR a SR uvedla: „ Již delší dobu jsme společně s At Media připravovali zařazení naší stanice NGC do Tv-metrového měření. Tento krok považujeme v návaznosti na uvedení české stopy za stěžejní v působení NGC na českém a slovenském trhu. Jsme potěšeni, že právě v této době, kdy spouštíme největší projekt roku 2010 – sedmidílný unikátní dokument pod názvem Velké migrace, budeme schopni posoudit efekt PR a marketingové kampaně na sledovanost těchto snímků.“

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+