Více

Móda proti anorexii a bulimii

[Tisková zpráva] Praha, 29. září 2009 – Časopis Marie Claire a Fashion TV přicházejí ve spolupráci s občanským sdružením Anabell s charitativní kampaní, která má pomoci současným i potenciálním obětem poruch příjmu potravy i jejich rodinám. Do kampaně se zapojí i řada významných osobností: topmodelka Daniela Peštová, která se fotí na obálku listopadového čísla Marie Claire věnovaného právě této problematice, fotograf Goran Tačevski, jenž Danielu na titulní stránku zvěční, fotograf Robert Vano, módní návrhářka Klára Nademlýnská a řada dalších.

Oba posledně zmínění spolu s Danielou Peštovou a v neposlední řadě také s dívkou, která si sama poruchou příjmu potravy prošla, navrhnou sadu několika triček, které se budou prodávat po celý rok na internetových stránkách Marie Claire (www.mariecla­ire.cz), fashion TV (www.ftvonline.cz). Výtěžek z jejich prodeje poputuje do přímo do občanského sdružení Anabell, které nabízí pomoc a podporu osobám postiženým i ohroženým poruchami příjmu potravy, pomáhá jim hledat a nalézat východiska k řešení problémů spojených s neplnohodnotným nebo nevhodným stravováním (www.anabell.cz).

„Smyslem této kampaně je připoutat pozornost médií i široké veřejnosti k tomuto tématu, které ohrožuje nejen jednotlivce a jejich rodiny, ale i celou společnost. O anorexii a bulimii je třeba hovořit a naším cílem právě je vyvolat diskuzi, která by napomohla nejen léčbě samé, ale především prevenci vzniku těchto problémů. A druhým, stejně důležitým cílem je samozřejmě finanční výtěžek z prodeje triček, který celý půjde na konto občanského sdružení Anabell. Je také třeba zdůraznit, že všechny známé osobnosti se na této kampani podílejí zdarma,“ vysvětluje Lenka Bull, šéfredaktorka Marie Claire.

V listopadovém čísle Marie Claire bude také zveřejněna diskuze odborníků ze sdružení Anabell, terapeutů, modelky Daniely Peštové a několika dívek postižených poruchou příjmu potravy. Mediální podporu projektu zajišťuje Fashion TV Czech & Slovak Republic a dále kampaně v outdoorových, printových a on-line médiích. Odbornou podporu zajišťuje sdružení Anabell.

Speciální série triček se bude prodávat od listopadu 2009 a bude ji možné zakoupit prostřednictvím internetových stránek Marie Claire (www.mariecla­ire.cz), Fashion TV (www.ftvonline.cz) a Anabell (www.anabell.cz).

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+