Více

Minulý týden opět podtrhuje výrazné vedení TV Nova v soutěži o televizní diváky

[Tisková zpráva] Televize Nova zaznamenala v týdnu od 27. března do 2. dubna 2006 vynikající výsledky sledovanosti. Za zmíněné období činil její podíl na trhu v kategorii dospělí nad 15 let 42,83 % za celý den a 44,69 % za prime time. V produktivní cílové skupině 15 – 54 let pak dokonce 43,24 % (celý den) a 46,59 % (prime time). Ještě více diváků pak sledovalo televizi Nova o právě uplynulém víkendu. V sobotu 1. dubna činil průměrný podíl na sledovanosti v prime time 46,57 % (dospělí 15+), v kategorii 15 – 54 let dokonce 48,36%. V neděli 2. dubna se na prime time pořady dívalo v průměru 47,89 % diváků (kategorie 15+).

Praha 4. dubna 2006 – Nejen víkend, ale i celý minulý týden byl ve znamení vysoké sledovanosti pořadů TV Nova. Nejvíce se na tomto úspěchu podílely již tradičně zpravodajské relace Televizní noviny, Sportovní noviny a Počasí, dále seriály Místo v životě, Ordinace v růžové zahradě a Ulice, týdeníky Koření a Víkend, či Snídaně s Novou.

Zpravodajské relace televize Nova patří dlouhodobě k nejsledovanějším pořadům vůbec. V minulém týdnu si Televizní noviny nenechalo ujít průměrně 73,06 % diváků v kategorii dospělí 15+. V cílové skupině ženy 15 – 24 let to bylo dokonce 78,08 %.

Snídaně s Novou také patří k divácky velmi oblíbeným pořadům. Z podílů na sledovanosti za minulý týden vyplývá, že ráno s televizí Nova tráví 45,11 % diváků (kategorie 15+), kteří si v tuto dobu zapnou televizi. Nejvíce ale Snídaně s Novou zpříjemňuje ráno ženám ve věku 15 – 54 let – Snídani si jich vybere 55,54 %.

Oblíbený magazín Víkend, který zabodoval v pondělí, sledovalo 46,19 % dospělých diváků (kategorie 15+), mužů v kategorii 15 – 54 let bylo dokonce 54,55 %.

Na úspěchu minulého týdne se také velkou měrou podílela v úterý a ve čtvrtek vysílaná Ordinace v růžové zahradě. Oba díly seriálu sledovalo v uplynulém týdnu průměrně 47,29 % diváků (dospělí 15+), a dokonce 55,40 % diváků v kategorii 15 – 24 let. Zajímavé je, že Ordinaci mají ve velké oblibě také mladí muži (kategorie 15 – 54). Na zmíněné díly se jich v této věkové kategorii dívalo 49,37 %.

Stabilně vysokých průměrných hodnot sledovanosti dosahuje také denní seriál Ulice. V kategorii ženy 15 – 54 let činil průměrný podíl na sledovanosti 54,31 %.

V sobotu večer se divákům nejvíce líbil americký film Neprůstřelný mnich, v němž jednu z rolí ztvárnil také český herec Karel Roden. Dívalo se na něj 1 998 000 diváků, což je 49,13 % těch, kteří danou chvíli trávili u televizní obrazovky. Tento dobrodružný snímek zaujal o něco více muže, v kategorii 15+ mu před programy ostatních stanic dalo přednost 54,59 % z nich, v kategorii dospělí 15 – 54 činil share 52,78%.

V neděli už tradičně bodoval seriál Místo v životě. Na jeho 9. díl se dívalo 2 358 000 tisíc dospělých diváků (kategorie 15+), což je 50,95 % všech, kteří se ve stejný čas sledovalo televizi. Místo v životě se nejvíce líbí ženám ve věku 15 – 54 let, těch se na tento seriál dívalo 54,47 %. Úspěšný byl v neděli rovněž pořad Karavana Miss. Finalistky soutěže Miss ČR 2006 zaujaly 1 551 000 diváků (kategorie 15+), to je 42,01 % všech, kteří se v danou chvíli dívali na televizi. Stabilně vynikající sledovanost má i publicistický pořad Střepiny. Minulou neděli jej sledovalo 1 319 000 diváků, což je 45,81 % všech diváků (kategore 15+), kteří v danou chvíli trávili čas s televizní obrazovkou. Fenomenální úspěch však zaznamenal přímý přenos 3. závodu mistrovství světa vozů Formule 1 na okruhu v Melbourne. V kategorii muži 15 – 54 se na něj dívalo 76,70 % diváků trávících nedělní ráno před obrazovkou! Tradičně úspěšné je také Koření. V neděli dopoledne si jej z nabídky televizí vybralo 55,88 % diváků nad 15 let. Ještě více úspěšné je opět u mladších diváků. Tentokrát jej sledovalo 63,03 % diváků ve věku 15 – 24 let, mladých divaček v kategorii 15 – 54 bylo 59,33%.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+