Více

Líbí se české filmy i publicistika

[Tisková zpráva] Sledovanost komedie Jiřího Menzela Postřižiny i magazínu Na vlastní oči potvrdily, že diváky zajímá jak česká filmová tvorba, tak svět kolem nás, který přibližuje zmíněná publicistická relace. Včerejší večer na Nově se navíc může pochlubit vysokou sledovaností všech prime timových pořadů (19:00 – 23:00). Dívalo se na ně 49,35% diváků (kategorie 15+), v cílové skupině 15 – 54 činil share dokonce 51,85%.

Praha 23. března 2006 – O komedii Postřižiny lze i podle včerejší sledovanosti říci, že nestárne. Sledovalo ji 1818 tisíc diváků (dospělí 15+), což je 46% těch, kteří danou dobu trávili u televizní obrazovky. Zaujala však hlavně mladé – v kategorii 15 – 54 jí před programy ostatních stanic dalo přednost 53% diváků, v kategorii 15 – 24 dokonce 58%.

Již tradičně byla úspěšná i publicistická relace Na vlastní oči. Dívalo se na ni 1425 tisíc dospělých nad 15 let, což je 54% těch, kteří se dívali na některý z hlavních televizních programů.

Oba pořady se tak nemalou měrou podílejí na vysoké sledovanosti celého prime time na Nově. V kategorii dospělí 15+ činil share 49,35%, v cílové skupině 15 – 54 dokonce 51,85%.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+