Více

LG plánuje stát se lídrem na trhu televizorů

[Tisková zpráva] Společnost LG Electronics CZ (LG), která je světovým lídrem a technologickým inovátorem v domácích spotřebičích, spotřební elektronice a mobilních komunikacích, představila na výstavě CES v americkém Las Vegas plány pro trh s televizory na rok 2011.

Společnost LG plánuje v roce 2011 prodat 40 miliónů televizorů, včetně Smart TV, 3D TV a LED LCD TV. Právě Smart televizory budou pro společnost LG obzvláště důležité. Tento typ televizorů dokazuje, že LG bude lídrem v segmentu televizorů. Důležitou roli budou hrát také 3D televizory s technologií 3D Cinema™, což je patentovaná technologie, která zajišťuje nejlepší kvalitu 3D obrazu.

„Celosvětový trh s televizory se teď hodně mění a Smart TV ukazují, co je správná cesta. Tyto televizory zpřístupňují on-line obsah z internetu na televizoru stisknutím jediného tlačítka. LG má v tomto segmentu nejlepší produkty na trhu. Proto můžeme očekávat, že právě v segmentu Smart TV a 3D TV se LG stane světovým lídrem.“ uvedl Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

Velkou pozornost věnuje LG jednoduchosti ovládání. Mnoho funkcí musí být také snadno dostupných, aby z nich mohl mít zákazník užitek. Jak dálková ovládání, tak samotná ergonomie televizorů jsou neustále vylepšovány pro co nejjednodušší obsluhu. Také on-line obsah je velmi snadno dostupný, stejně jako stahování aplikací do televizorů LG. Velmi snadné je přehrávání multimediálního obsahu z USB disku, díky certifikaci DLNA a propojení Media Link je konektivita s domácí sítí velmi jednoduchá. Uživatelé mohou využít také N-Screen, s jehož pomocí si nastaví vlastní uživatelské prostředí.

LG předpokládá, že CINEMA 3D™ televizory budou tvořit dvě třetiny prodejů 3D televizorů značky LG. Díky technologii FPR (Film Patterned Retarder) nabídnou CINEMA 3D™ televizory nejlepší možný 3D obraz. Ten je dokonale ostrý, nebliká a 3D obraz je viditelný ze širokého úhlu. Navíc 3D brýle nevyžadují provoz na drahé baterie a fungují vždy, což je velmi komfortní.

LG dále plánuje posilovat pozice v segmentech LED televizorů, dotykových PDP, plazmových 3D televizorů a plazmových televizorů s úhlopříčkami nad 50“.

Pro více informací v anglickém jazyce a on-line press kit navštivte www.lgnewsroom­.com/CES2011.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+