Více

Krize v koalici přinesla obrovský zájem diváků o vysílání ČT24

[Tisková zpráva] Nepřehledná politická situace v zemi vyvolaná koaliční krizí způsobila, že páteční vysílání ČT24 dosáhlo celodenního podílu na divácích hodnoty 7,6 %, což představuje nejsilnější denní výsledek v roce 2011.

V pátek 8. dubna zařadila ČT24 mimořádně dva speciály věnované situaci uvnitř Věcí veřejných – podvečerní speciál sledovalo v průměru 130 tisíc dospělých a noční speciál si nenechal ujít každý desátý divák v danou dobu u televizoru – což představuje v průměru 123 tisíc diváků starších 15 let.

V sobotu 9. dubna pokračovala ČT24 ve vysílání Speciálu ČT24: Krize v koalici. Od pátku do soboty bylo odvysíláno na ploše 6 hodin a 50 minut celkem 11 vstupů, které zasáhly (alespoň tříminutová kontinuální sledovanost) v průměru 1 milion 239 tisíc dospělých diváků. Nejsledovanější vstup speciálu: Krize v koalici byl v sobotu 9. dubna od 18:11 hodin, kdy se dívalo v průměru 278 tisíc diváků starších patnácti let při podílu na publiku 12,13 %.

Úspěšně si vedl také páteční Hyde park (8. 4. od 20:00) na téma: Vít Bárta očima investigativního novináře a redaktora MF DNES Jaroslava Kmenty. Pořad sledovalo v průměru 194 tisíc diváků starších patnácti let a stal se tak druhým nejúspěšnějším vydáním pořadu tohoto roku.

V neděli bodovaly obě části Otázek Václava Moravce. První část OVM – na ČT1 letos nejsledovanější vydání – si od 12:00 hodin (ČT1 a ČT24) dohromady pustilo v průměru 788 tisíc dospělých. Pokračování debaty v 2. části OVM na ČT24 od 13:08 – s hostem Vítem Bártou (VV) – vyhledal každý pátý divák v danou dobu u televizoru a v průměru jej vidělo 469 tisíc diváků starších patnácti let (sledovanost 5,3 % při podílu na publiku 22,95 %). Stalo se tak nejsledovanějším vydáním po 11 měsících.

Týdenní share 14. týdne 2011 je 5,39 % a jedná se o druhý nejsilnější týdenní výkon letošního roku (po 11. týdnu 2011, kdy byl týdenní share 5,55 %) a třetí nejlepší týdenní výsledek v historii ČT24.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+