Více

Informační kampaň k digitalizaci v médiích posílí

[Tisková zpráva] Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání ještě zesiluje a k dosavadní široké škále komunikačních aktivit se přidává i reklama. Ve výběrovém řízení na reklamní část kampaně zvítězila agentura TBWA. Páteří kampaně je infolinka 800 90 60 30 a webové stránky www.digitalne.tv, které byly spuštěny již na podzim loňského roku a jsou hlavním zdrojem informací. K jejich podpoře dosud sloužilo především intenzivní PR, direct mail tzv.

Diginovin nebo akce přímo v ulicích Prahy. „Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji. Vítězný mediální mix TBWA využije kromě tiskové inzerce, internetu a reklamních spotů i outdoorové projekty,“ dodal Zdeněk Duspiva, předseda Národní koordinační skupiny pro přechod na digitální vysílání. Na mediální část kampaně bude letos na základě výsledku veřejné soutěže vynaloženo celkem 19 milionů Kč (bez DPH).

K ukončení analogového televizního vysílání z vysílače Praha Žižkov dojde 30. dubna 2009. Informační kampaň cílená především na Prahu a Střední Čechy byla proto zahájena již na podzim loňského roku a s blížícím se datem vypnutí žižkovského vysílače graduje. „Podle pravidelných průzkumů je informovanost obyvatel Prahy a okolí o přechodu na digitální televizní vysílání na velmi dobré úrovni. Klasická reklama nám nyní pomůže upoutat pozornost i té doposud neaktivní menšiny, která přechod na digitální vysílání zatím neřešila, nebo odkládala,“ říká Rostislav Starý, tiskový mluvčí projektu digitalizace TV vysílání.

Reklamní část informační kampaně nastoupí již v nejbližších dnech. „Pro efektivní využití stanovených prostředků nepočítáme s reklamou v televizích,“ přiblížil kampaň, která se zaměří především na tisk a outdoorová média Jakub Horák z vítězné agentury TBWA. „Samy televize již informační spoty k přechodu vysílaly, vysílají a budou vysílat,“ dodal Rostislav Starý. Reklamní část informační kampaně pro letošní rok pracuje s 19 miliony Kč.

Páteří informační kampaně jsou bezplatná infolinka 800 90 60 30 a webové stránky www.digitalne.tv. Na ně bude odkazovat i reklamní část kampaně. Informační kampaň dále pracuje s intenzivními public relations, direct mailovými kampaněmi tzv. Diginovin i akcemi přímo v ulicích Prahy. „V provozu jsou tzv. Digihlídky, které informují Pražany především na vytipovaných dopravních uzlech v Praze. Od středy mají občané Prahy a okolí možnost navštívit i semináře na různých místech v Praze. Pomoci by měly především seniorům. Přesné termíny a místa konání jsou k dispozici na www.digitalne.tv případně na infolince 800 90 60 30,“ uzavřel Rostislav Starý.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+