Více

Informační kampaň k digitalizaci s oborovým oceněním

[Tisková zpráva] Informační kampaň k přechodu na digitální TV vysílání se v prestižní oborové soutěži Česká cena PR umístila na třetím místě. „Oborová cena nám samozřejmě udělala radost, největším oceněním informační kampaně je ale mimořádně vysoká informovanost o digitalizaci v nejširší české veřejnosti,“ komentoval ocenění národní koordinátor Zdeněk Duspiva.

Česká cena PR je nejprestižnější soutěží v oboru public relations, informační kampaň k přechodu na digitální televizní vysílání obsadila v letošním vyhlašování třetí místo v kategorii IT/Technologie. Porota na kampani ocenila především její komplexnost. Kampaň probíhá kontinuálně již od roku 2008, její regionální zacílení graduje vždy tři měsíce před ukončením zemského analogového televizního vysílání v dané územní oblasti. PR kampaň pro Národní koordinační skupinu pro digitální TV vysílání v ČR zajišťuje agentura PR.Konektor.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+