Více

Hitrádia nabízejí Plnou nádrž zadarmo

[Tisková zpráva] Posluchači Hitrádií Magic, Magic Brno, Apollo a FM budou moci v průběhu října soutěžit o plnou nádrž pohonných hmot. Pokud poslouchají vysílání výše uvedených rozhlasových stanic, dozvědí se v něm, která benzinová stanice v jejich regionu jim v daný den naplní nádrž zdarma.

„Prostřednictvím této kampaně pokračují nejmladší stanice z rodiny Hitrádií v marketingové ofenzivě s cílem vybudovat si ve svých regionech adekvátní postavení. Akce využívá podzimní předvolební kampaně a směřuje nejen k posílení znalosti jednotlivých nových či staronových značek, ale také ke zvýšení poslechovosti těchto rádií,“ říká ke kampani Jan Neuman, programový a marketingový ředitel MMS, která rádia obchodně zastupuje. Dlouhodobým cílem Hitrádií je být nejposlouchanější regionální stanicí v kraji, kde působí.

Posluchač, který přijede na ohlášenou konkrétní čerpací stanici v takzvanou „happy hour“, má možnost nechat si natankovat pohonné hmoty do plné nádrže. „Čerpací stanice bude přitom v průběhu dne ve vysílání postupně přibližována různými indiciemi, přesné místo pak oznámíme posluchačům hodinu před tím, než tankování zdarma začne,“ přibližuje průběh soutěže Lucie Medunová, promotion managerka rodiny Hitrádií.

Prezentace akce si hraje i s motivy již probíhající předvolební kampaně před senátními a krajskými volbami, když v rámci on-air promo spotů staví do protikladu předvolební sliby politiků s nabídkou Hitrádií, například sloganem „Nejlepší program letošních voleb – benzin zdarma!“. „Ve vysílání pak akci Plná nádrž zdarma doplní i tematicky zaměřené vstupy – například ankety na téma průměrných útrat za PHM, názoru na optimální cenu benzinu a podobně,“ doplňuje L. Medunová.

Akce je kromě silné on-air prezentace podpořena i outdoor kampaní realizovanou na billboardech, plakátech na telefonních budkách a mobilboardech na prostředcích MHD. Den před realizací a v den realizace (rozdávání PHM zdarma) doplní tuto podporu ještě letáky a inzerce v regionálních přílohách MF DNES.

Hitrádia akcí Plná nádrž bezinu navazují na předchozí úspěšné promo, které proběhlo v řadě regionů ČR – na akci s názvem Hurá do školy. V jejím rámci byly ve spolupráci s policií vytypovány nejnebezpečnější přechody v jednotlivých krajích a na nich pak hlídky Hitrádia převáděly školáky na druhou stranu a vybavovaly je praktickými školními dárky.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+