Více

Hit Óčka AllStars – Ty jsi jako já – je třetí nejhranější českou písničkou

[Tisková zpráva] Praha, 6. března 2009 – Podle aktuálních statistik IFPI ČR se stal hit unikátního uskupení Óčko AllStars – Ty jsi jako já – v uplynulém týdnu 14. nejčastěji hranou písničkou v českých rádiích. Současně je také třetí nejhranější českou písničkou ve stejném žebříčku.

„Chtěl bych velmi poděkovat všem hudebním dramaturgům v rádiích za to, že náš projekt podpořili a ve svém vysílání dali prostor hitu unikátního uskupení dvanácti předních českých interpretů Óčko AllStars. Pomohli nám tak upozornit na problematiku starých lidí,“ říká šéfdramaturg hudební televize Óčko René Hnilička.

Výtěžek z písničky bude věnován na charitativní účely, konkrétně na konto nadačního fondu Veselý senior, který se zaměřuje na zlepšení situace seniorů v léčebnách dlouhodobě nemocných (LDN) a v hospicích.

Hit „Ty jsi jako já“ napsal Michal Hrůza a společně s ním mu svůj hlas propůjčili přední čeští zpěváci: Aneta Langerová, Anna K, Ewa Farna, David Koller, Michal Malátný (Chinaski), Helena Zeťová, Gipsy.cz, Iva Frühlingová, Divokej Bill a Markéta (z dua Verona). Vzhledem k časové vytíženosti jednotlivých interpretů nebylo jednoduché dát dohromady jeden termín. Nakonec se to ale podařilo a v úterý 25. listopadu 2008 se v nahrávacím studiu SONO, které projekt zaštítilo po technické stránce, sešli. „Všichni interpreti se do projektu zapojili s nadšením a bez nároku na honorář,“ dodává umělecký ředitel Universal Music Marcel Vyšín.

Žebříček IFPI ČR je sestavován na základě údajů o hranosti písniček v českých rozhlasových stanicích. Plní tak funkci oficiální české rozhlasové hitparády.

O hudební televizi Óčko (www.staniceo.cz, www.ocko.tv)
Lifestylová hudební televize Óčko je dlouhodobě nejsledovanější tematickou z ČR vysílanou televizní stanicí, s denní sledovaností 217 tisíc diváků; týdně pak hudební televizi Óčko sleduje 643 tisíc diváků podle dlouhodobého měření Mediaprojekt (GfK Praha – Median, aktuální údaj za 3. – 4. čtvrtletí 2008). Podle měření TV metry v listopadu 2008 překonala hudební televize Óčko metu milionu diváků měsíčně, v lednu 2009 dosáhla sledovanosti 1,464 milionu diváků.

Hudební televizi Óčko s více než 84 % diváků mladšími 40 let má možnost sledovat více než 3,5 milionu diváků v ČR prostřednictvím digitálního pozemního vysílání DVB T (více než 43 % území ČR v síti CDG), satelitních přijímačů, kabelových sítí nebo IPTV.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+