Více

FTV Prima boduje na televizních obrazovkách i monitorech počítačů

[Tisková zpráva] Včerejší celodenní podíl na trhu v cílové skupině D15+ opět posunul skupinu televizních stanic Prima Group do čela a učinil z ní nejsilnější skupinu televizních stanic v této cílové skupině. Podobný úspěch si přitom v úterý 20. března připsaly webové portály FTV Prima.

Ve středu 21. března dosáhl celodenní podíl na trhu v cílové skupině D15+ kanálů Prima Group 29,24 % share, díky čemuž se stala nejsilnější skupinou televizních stanic v této cílové skupině. Výbornými výsledky k tomu přispěly všechny tři kanály skupiny – Prima family (21,86 % share), Prima COOL (4,59 % share) i nejmladší sestřička Prima love (2,79 % share).

Z jednotlivých pořadů si v čase svého vysílání připsaly pozici leadera Cesty domů (v CS D15+ podíl na trhu 24,34 % a rovný 1 milion diváků) a podvečerní Prostřeno! (v CS D15+ podíl na trhu 35,83 % a 976 tis diváků).

Na pozici leadera se přitom v úterý 20. března dokázala vyšvihnout i skupina webových portálů Prima Group (iprima.cz, prima-cool.cz a prima-love.cz), která se stala nejnavštěvovanější skupinou webů v kategorii televizních a rozhlasových portálů. Tento den ji navštívilo celkem 139 000 unikátních návštěvníků (RUest).

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+