Více

Frekvence 1: více pro všechny, více posluchačů

[Tisková zpráva] Praha 7. srpna 2008 – Frekvence 1, která stále patří mezi nejznámější rozhlasové značky, si drží pozici s druhým největším podílem na trhu a v prvním pololetí roku 2008 zaznamenala také růst poslechovosti.

Tržní podíl Frekvence 1 je stabilních 10, 4 % a zároveň mírně vzrostl počet posluchačů – stanici si naladí 813 tisíc posluchačů denně a 1 569 tisíc posluchačů týdně. Rádio Frekvence 1 je jejich společníkem průměrně 3,5 hodiny, přesně 216,6 minut denně.

Frekvence 1 také výrazně posílila (o 5%) ve skupině posluchačů ve věkové kategorii 12 – 49 let.

Jméno Frekvence 1 si spontánně vybaví 47 % lidí ve věku 12 až 79 let, což ji řadí na velmi těsné druhé místo v ohledu známosti značek českého éteru.

Tyto odhady výsledků přinesl nejnovější Radio Projekt, který odhaduje poslechovost rozhlasových stanic v ČR za období 1. 1. 2008 až 30. 6. 2008.

„Jsem rád, že výsledky potvrdily jarní programové změny. Navíc je vidět důsledné budování značky,“ říká Miroslav Škoda, programový ředitel Frekvence 1.

„Vysílání Frekvence 1 je postaveno na unikátním programu a na výrazných moderátorech. Vysokou poslechovost a celoplošný zásah oceňují všichni zadavatelé mediálních produktů, jichž je Frekvence 1 součástí. Z obchodního hlediska Frekvence 1 přestavuje výhodu pro partnery, kteří chtějí a umějí využít jejích tematicky zaměřených programových bloků pro svou přesně zacílenou komunikaci,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Frekvenci 1 zastupuje při prodeji reklamního času.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+