Více

Frekvence 1, nejznámější stanice českého éteru

[Tisková zpráva] Praha 7. května 2008 – Frekvence 1 je rádiem s druhým největším podílem na trhu. Podíl na trhu roste, poslechovost rádia je stabilní.

Tržní podíl Frekvence 1 vzrostl na 10, 4 %, stanici si naladí 797 tisíc posluchačů denně a 1 563 tisíc posluchačů týdně. Průměrná doba poslechu Frekvence 1 mírně vzrostla na 221 minut denně. Frekvence 1 také výrazně posílila v ekonomicky aktivní skupině posluchačů ve věkové kategorii 30 – 49 let, kde tržní podíl vzrostl oproti minulému roku téměř o jedno procento na 10, 3 %.

Jméno Frekvence 1 si spontánně vybaví 46,4 % lidí ve věku 12 až 79 let, což ji řadí k nejznámější stanicím českého éteru.

Tyto odhady výsledků přinesl nejnovější Radio Projekt, který shrnuje poslechovost rozhlasových stanic v ČR za poslední pololetí – tedy od 1. 10. 2007 až 31. 3. 2008.

„Těší mě, že fungují změny, které jsme v programu Frekvence 1 udělali. Beru to jako začátek nového trendu,“ říká Miroslav Škoda, programový ředitel Frekvence 1.

„U Frekvence 1 nás především potěšilo prodloužení doby poslechovosti, které se odrazilo ve významném navýšení tržního podílu. Dobře postavený program dokáže posluchače udržet a zvyšuje tak i účinnost reklamních sdělení“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Frekvenci 1 zastupuje při prodeji reklamního času.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+